איך בוחרים עורך דין חוזים

צו ירושה

בעלי עסקים וחברות רבים עושים עסקאות המצריכות חוזה כזה או אחר מול בעלי העסקה. זה יכול להיות על בסיס חודשי ואפילו על בסיס יומי. ישנם כמה פרמטרים שכדאי לבדוק על עורך הדין לחוזים – רגע לפני שאתם מרימים אליו טלפון. בואו נבדוק מהם.

איך בוחרים עורך דין חוזים |

יש שחושבים שכדי למצוא עורך דין חוזים, די אם ימצאו עורך דין נחמד ולבבי שכל החברה מכירים ויהיה אפשר לסגור איתו. זה במידה ואתם צעירים מידי כדי להבין כיצד מתמחה עורך הדין בענייניו.

לא צריך להיות חכן גדול כדי להבין שאת בחירת עו"ד לחוזים צריך לעשות לאחר בדיקה מעמיקה (עד כמה שניתן כן..) ולמצוא את עורך הדין לחוזים שמתמחה בעניין זה ולא עושה זאת כדרך אגב.

סוגים שונים של חוזים עסקיים |

על פי עו"ד אדי בליטשטיין בדרך כלל, חוזים עסקיים קיימים לרוב בכדי לכסות את ההיבטים הרבים של פעולות עסקיות חודשיים, שבועיים ויומיומיים. זה יכול לנוע בין השכרת ציוד להסכמי העסקה ומכירה. הסוגים הנפוצים ביותר של חוזים עסקיים כוללים:

  • חוזים כללים עסקיים: אלה עשויים לכלול הסכמי שיפוי (אשר מעבירים התחייבויות מסוימות לצד השני), הסכמי שותפות, חוזי רכוש וציוד והסכמי אי-גילוי. סוגים אלה של חוזים עסקיים כוללים את אופן בניית העסק בדרך כלל, בנוסף לאופן בו העסק מגן על בעלי העניין שלו.

 

  • חוזים הקשורים לתעסוקה: עסקים משתמשים בחוזי עבודה כדי לתאר את היחסים בין עובד לעסק. חוזי העבודה כוללים לרוב את משך ההעסקה, הטבות, פיצויים ועילות סיום.

מחפשים עו"ד לחוזים? בדקו את המומחיות שלהם |

הדבר הראשון שכדאי לדעת הוא, שעורכי דין מתמחים בדיוק כמו רופאים. בדיוק כמו שאתם לא רוצים ללכת לרופא ילדים כדי לקבל קולונוסקופיה, אתם גם לא רוצים לבחור עורך דין המתמחה בדיני משפחה שיבדוק את חוזה הדירה, העסקה וכדומה.

מבלי שעורך הדין בדק בעבר מספר רב של חוזים, ואף לא היה מעודכן לגבי ריבוי השינויים המתרחשים בחוזים כאלו ואחרים, כדאי מאוד שתוותרו עליו. אתם צריכים עו"ד לחוזים בלבד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *