חיוך מושלם: מה חשוב לבדוק לפני שמתחילים בטיפולי השתלת שיניים?

השתלות שיניים בירושלים

הרבה פעמים כשמתעסקים ברפואה אסתטית או קוסמטית, בוחרים לעסוק בניתוחים וטיפולים כמו ניתוחי חזה, טיפולי עור, הזרקות, מתיחות וכדומה. כל אישה יודעת שיש סוג נוסף של טיפולים אשר יכולים לשנות את המראה בצורה פשוטה ויפה: טיפולי אסתטיקה לשיניים, ובפרט השתלות שיניים.

מה זה השתלות שיניים ומה צריך לדעת לפני שמבצעים אותן?

טיפול השתלות שיניים מטרתו לייצר מראה יפה, רענן וחדש ללסת בכלל ולשיניים בפרט. במהלך טיפול זה, דואגים להשתיל שיניים במקומות החסרים ובכך לייצר חיוך שלם ויפה. ניתן למצוא מומחים בתחום של השתלות שיניים בירושלים ובישובי הסביבה, שמקבלים במרפאות שלהם וכן בבתי חולים ומרכזים רפואיים אשר נמצאים באזור. טיפול השתלות שיניים מתבצע במקרים בהם יש חוסר בשיניים מקוריות, דבר שיכול לנבוע כתוצאה מחבלה, תאונה, פציעה, דלקות ומחלות. בכל אחד מהמקרים הנ"ל, לא מדובר אך ורק בהיבט אסתטי למרות שיש לו משמעות רבה, אלא גם בהיבט בריאותי, שכן אם יש אזור מסוים בלסת ללא שן עלולה להתפתח בו דלקת, או זיהומים אשר יגרמו נזק משמעותי, לא רק באופן נקודתי אלא בכל הלסת.

מה חשוב שתדעי לפני שאת מתחילה טיפול השתלת שיניים?

עולם השתלות השיניים השתנה באופן מהותי, שכן עד לפני מספר שנים כל השתלה הייתה מתבצעת בנפרד. היום ניתן לבצע את כל ההשתלות ביום אחד. כך ניתן לחסוך את הטרחה להגיע אל המרפאה שוב ושוב. כמו כן, הטיפול מתבצע בתהליך הרבה יותר מהיר ופשוט. עצם זה שהטיפול מתבצע במפגש אחד, חוסך התמודדות עם חרדות ופחדים ומאפשר זמן החלמה אחד ואחיד לאחר התהליך כולו. לפני שאת ניגשת לטיפול השתלות שיניים, חשוב שתוודאי איזה ניסיון עומד מאחורי הרופא המטפל, כמה שנים הוא בתחום ואיזה מוניטין יש לו. חשוב מאוד שהוא יספק לך מידע על כל התהליך, כולל על השתלים עצמם, האופן בו הוא ישתיל אותם וכיצד אפשר לדעת האם הם ישתלבו בפה. חשוב גם לקבל ממנו את כל המידע, מה מותר ומה אסור לעשות אחרי הטיפול.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *