נעלי ילדות – איך לבחור נעל איכותית?

עד הבית

נעל לילדה הוא לא תמיד דבר שקל לקנות אותו. במיוחד לא למי שהתנסתה בנעליים שונות ולא הייתה מרוצה. כן, הנעליים היום הם לגמרי לא מה שהיה פעם. הן מתבלות מהר, מאבדות את הצורה ולא תמיד מצליחות להשביע את רצון הילדות והאימהות. לא פלא שרבות הן האימהות שמחפשות אחר נעל איכותית לילדה. כל מה שהן רוצות זה שהנעל תחזיק מעמד למשך תקופה מסוימת, בלי לאכזב אחרי שבוע או שבועיים…

כך נבחר נעל איכותית

  • חומרי הגלם – יש חומרי גלם איכותיים שמתאימים להיות חלק מהנעל של הילדה, ויש חומרים שאולי נראים נהדר, אבל מבחינת התכונות והעמידות שלהם הם ממש לא מצליחים למלא את התפקיד בהצלחה. חשוב לבדוק ממה עשויה הנעל כדי לוודא כי היא יכולה לענות על הצורך.
  • יצרן – חברות לייצור נעליים יש היום למכביר. אבל לא כל חברה מצליחה לספק את הסחורה האיכותית. כן, חובה לבחור נעליים תוצרת חברה מוכרת שאתם סומכים עליה. אמנם גם חברות גדולות ומוכרות עלולות לאכזב. כי איכויות הולכות ויורדות במהלך השנים. אבל תמיד יצרן מוכר עשוי לספק מוצר איכותי ועמיד יותר.
  • נוחות – נעל איכותית צריכה להיות גם נוחה. הנוחות הינה תוצאה של גזרה מתאימה ועיצוב מוצלח של הנעל. לעניין הנוחות יש שאול את פי הילדה הנועלת את הנעל. בנוסף חשוב לבדוק את גמישות הסוליה את צורת ההליכה בנעל.
  • מחיר – יש להשיג כיום נעליים במחירים מגוחכים ממש באתר עד הבית. אבל נעליים זולות לרוב לא יצליחו למלא את המשימה ולהחזיק מעמד למשך תקופה מספקת. המחיר אמנם לא חייב להיות יקר, אבל מחיר זול מידי בהחלט אמור להדליק נורה אדומה שמאותת שאולי הנעל יפה ואולי אופנתית. אבל איכותית היא ככל הנראה לא.

תוכלו למצוא נעל איכותית בלינק הזה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *