כיצד תדעו שאתם ישנים את מספר השעות המדויק?

כיצד תדעו שאתם ישנים את מספר השעות המדויק?

שנת לילה היא ללא ספק שינה חשובה מאוד עבור כל אדם. אדם שאיננו ישן כראוי בלילה, לא יצליח לתפקד כפי שצריך במהלך היום. כמו כן, אדם אשר איננו ישן מספיק שעות במהלך הלילה יסבול לא פעם מכאבי ראש, גוף חלש ומותש, העדר מוטיבציה ועוד. על כן, חשוב מאוד שכל אדם יתכנן את שעות השינה שלו, בהתאם לכמות שעות השינה שהוא זקוק להן, השעה שבה הוא צריך להתעורר בבוקר ובהתאם לכך, יבחר את השעה הרלוונטית שבה הוא צריך ללכת לישון על מנת לישון את כמות השעות הרלוונטית לו. כדי לבצע תכנון מדויק, מומלץ לקבל ייעוץ שינה מגורם מוסמך לכך.

הקפדה על מחזורי שינה

לא פעם, אדם יכול להרגיש מאוד עייף גם כאשר הוא מתעורר אחרי שעות שינה רבות. הסיבה לכך היא שהוא פשוט מתעורר באמצע אחד ממחזורי השינה שלו. שנת הלילה של כל אדם מחולקת למחזורי שינה. כל מחזור שינה הוא בערך 90 דקות ואדם בוגר זקוק לפחות ל5 עד 6 מחזורי שינה בלילה. כמובן שחשוב מאוד לוודא מראש שהאדם משלים את מחזור השינה האחרון שהוא זקוק לו, על מנת שהוא יתעורר רענן ולא עייף.  על מנת לוודא שאתם ישנים את מספר שעות השינה המדויקות, כדאי שלא תסמכו על ההרגשה שלכם, אלא גם תבדקו זאת בצורה אותנטית יותר.

כיצד תבדקו אם אתם ישנים מספיק בלילה?

אם אתם תוהים האם אתם ישנים בלילה מספיק, עליכם לבחון בהתאם לשעה שבה אתם הולכים לישון ולשעה שבה אתם מתעוררים בבוקר, האם אתם משלימים מספיק מחזורי שינה. כיום, באמצעות מחשבון מחזורי שינה מיוחד שניתן למצוא באינטרנט, כל אדם יכול לבדוק האם הוא ישן מספיק בלילה בהתאם לנתונים השונים אותם הוא מזין במחשבון וכן, בהתאם למחזורי השינה שיש לו בלילה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *