למה צריך לשים לב כשקונים תיק ילדים

תיקי גן לילדים

אנחנו עומדים ימים ספורים ממש לפני תחילת שנת הלימודים. התלמידים נרגשים במיוחד והם ממתינים בקוצר רוח ליום הגדול. בינתיים זה הזמן אשר הם אמורים להתכונן ולרכוש את כל הציוד הנדרש. אז אם מדובר בתלמידי בית הספר, יש להם מן הסתם רשימה של ספרי לימוד, מחברות ומכשירי כתיבה אשר הם נדרשים להצטייד בהם. אך אם מדובר בתלמידי הגן שם הסיפור הוא שונה לגמרי.

אין הרבה מה לקנות לילד לקראת החזרה לגן. אך חשוב להכין אותו לקראת הכניסה לגן מהבחינה המנטלית והנפשית. אם מדובר בילד קטן שזה עתה מתחיל את צעדיו הראשונים בגן, ברור כי הפרידה מההורים עשויה להיות קשה. אך עם הכנה נכונה הדבר יוכל להסתדר מהר ותוך ימים ספורים הוא כבר יצעד כבקי ורגיל אל גנו.

תיק ילדים – תיק שילדים אוהבים

יש הורים שרוכשים את תיקי גן לילדים שלהם בהתאם לטעמם האישי ועל פי רצונם בלבד. הם סבורים כי הילד קטן מידי וחבל לקחת אותו לחנות ולבלבל אותו. אך הם טועים טעות חמורה.

הילד חייב להתחבר לתיק שאותו הוא ייקח איתו לגן. חשוב שהוא ידע מה הולך להיות התיק שאותו הוא יביא איתו מהבית על מנת שזה יהווה מעין חפץ מעבר. חוץ מזה הוא אמור להכיר את התיק שלו ולזהות אותו מבין התיקים של ילדי הגן.

תיק נוח

התיק חייב להיות נוח לילד. זהו גם כן מרכיב מאוד חשוב. הוא אמור להתלבש טוב על גבו ולא להכביד מידי, הוא צריך להיות נוח לשימוש, לפתיחה ולסגירה עם מקום מתאים לאוכל ולשתייה שהוא אמור להביא איתו מהבית.

עם הקפדה על בחירה נכונה של תיק האוכל לילד, הוא יצעד בגאון ובששון לגן.

בחרו תיקים לאימהות בלינק https://www.toosh-kids.com/a/l/he/collections/stroller-bag

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *