איך לצלוח את אימון הכושר הביתי הבא שלכן

אימון כושר ביתי

בעבר היה ברור שכדי להיכנס לכושר צריך להירשם לחדר כושר, להתלבש, לצאת מהבית, לחפש חניה ורק אז להתחיל להתאמן. אבל הרבה מאיתנו לא אוהבות לצאת לחדר כושר או לסטודיו כדי להתאמן, והיום, בתקופה בה אנחנו נאלצות לשמור על ריחוק חברתי, גם מי שאהבו לצאת לחדר הכושר מעדיפות להימנע מכך ולהעביר את כל שגרת האימונים שלהן לאימונים מהבית.

אבל איך בעצם אפשר לצלוח את האימון הביתי הבא שלכן?

לפעמים האימון הביתי יכול להרגיש קצת בודד, אין למי לפנות כשצריכות עזרה, או אם עולות שאלות כמו מה לאכול אחרי אימון, או איך לבצע תרגילי כושר מסויימים ואיך בכלל אפשר לשמור על מוטיבציה ולהמשיך להתאמן, גם כשאתן לא יוצאות מהבית?

אל תתנו לחששות לעצור אתכן! 

בדיוק בשביל זה הקימה מאי מור את סטודיו האימונים האונליין שלה, סטודיו M3. סטודיו אימונים אונליין שמציע מגוון רחב של סוגי אימונים שונים, טיפים לשמירה על תזונה נכונה, עצות מה נכון לאכול אחרי אימון וסיפורים מלאי השראה שיתנו לכן מוטיבציה להמשיך ולהתאמן מהבית, גם בימים שאין לכן כל כך חשק לקום מהספה.

מאי מור ביוטיוב:

אצל מאי מור תוכלו להצטרף לתוכנית אימונים חודשית או שנתית, לבחור בין מגוון סוגי אימוני הכושר השונים שהיא מציעה, ובדרגת הקושי המתאימה לך. ככה תוכלו להתאמן בקצב הדרגתי ובריא ולהשיג את כל המטרות שלך, מבלי לצאת מהמזגן!

האימונים עם מאי מור הם לא רק אימוני כושר, אלא אימונים לדרך חיים בריאה וטובה יותר כלפי עצמכן.

חיטוב לא קורה בלי עבודה קשה ומוטיבציה, וכאן בדיוק נכנסת מאי מור שמעודדת ומדרבנת אתכן במהלך האימונים, ככה שתקבלו תחושה ממנה בסרטון של המאמנת האישית שלכן.

בין אם אתן מתאמנות מול אחד משידורי הלייב בעמוד הפייסבוק שלה, בוחרות וידיאו מעמוד היוטיוב או מתאמנות מול ספריית האימונים באתר שלה – למאי מור יש את כל הפתרונות לאימון  כושר ביתי מוצלח ומהנה!

אז אם גם אתן מחפשות דרך חדשה להתאמן, בלי לבזבז זמן ועצבים בדרך, מכל מקום שרק תרצו להתאמן, הצטרפו גם אתן לקהילה של מאי מור והתחילו להנות ולהזיע!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *