מדבקות הרזיה – איך הן עובדות?

מדבקת הרזיה

בשנים האחרונות התפתחה שיטה חדשנית אשר מאפשרת להחדיר לתוך הגוף חומרים שלא דרך הפה. וזאת באמצעות מדבקות ייעודיות. מדבקות אלו מכילות עליהן את החומרים הנדרשים, והן מוצמדות לגוף ברציפות. כך שלכל אורך שעות היממה מתבצעת הזרמה רציפה של החומרים הנדרשים אל תוך הגוף. התועלת הגדולה של המדבקות היא הרצף של הספיגה. כמו כן העובדה שהחומרים אינם עוברים במערכת העיכול מהווה יתרון בולט. בין היתר ניתן למצוא מדבקות למטרות שונות אשר מנצלות את העובדה שהעור חדיר ומאפשר את אספקת החומרים הפעילים הנדרשים אל תוך מערכת הדם באופן ישיר ויעיל.

מהן מדבקות הרזיה?

מדבקות הרזיה משתמשות באותה טכנולוגיה. אם כי המטרה של המדבקות הללו אינה רפואית, אלא המטרה הרשמית היא לעודד הרזיה. המדבקות מכילות חומרים מיוחדים שמועילים בהעצמת תחושת שובע והפחתת תאבון. כך שכאשר מצמידים את המדבקות לגוף, המדבקה מפרישה את החומרים הפעילים שיוצרים לנו את תחושת השובע, ומפחיתים את הצורך לאכול מעבר לכמויות הנדרשות לנו. כמו כן יפחיתו המדבקות הללו את הצורך למזון מתוק ולפחמימות מיותרות. כך שכאשר משתמשים במדבקות הללו ניתן להפחית את כמויות האוכל בצורה משמעותית. התוצאה היא כמובן הרזיה.

להשתמש נכון במדבקות הרזיה

כדי להפיק את התועלת חשוב לפעול על פי ההנחיות שמופיעות על המוצר. כמו כן עלינו להיות מודעים לעצמנו ולצרכי הגוף שלנו, ולהקפיד על תפריט עשיר ומגוון שיכלול את כל אבות המזון. נדאג לארוחות טובות שמכילות את כל הטוב, על מנת להבטיח לעצמנו שאנו צורכים את כל מה שהגוף שלנו זקוק לו. כי תהליך הרזיה חייב להיות מבוקר – כדי לשמור על הבריאות ועל הכוחות שלנו, ולמנוע מצבים של חסרים תזונתיים מסוימים.

קראו על: מכשיר מעקב זעיר ומקליט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *