התהליך השלם בבחירת המדרסים הנכונים לך

מדרסים

ישנן סיבות רבות ושונות לקנות מדרסים עבור נעליים אורטופדיות. ייתכן שאתם חווים כאבי כף רגל ומבקשים להם הקלה; ייתכן שאתם מחפשים מדרסים לפעילויות ספורט, כגון ריצה, טניס או כדורסל.. ובכן, התהליך השלם בבחירת המדרסים הנכונים לכם במאמר זה.

התהליך השלם בבחירת המדרסים הנכונים לך

יתכן שאתם מחפשים להחליף מדרסים שחוקים שהגיעו עם הנעליים שלכם כאשר קניתם אותם. מכיוון שיש כל כך הרבה מוצרים שונים וכל כך הרבה סיבות לעשות קניות, אנו מבינים שבחירת המדרס המתאים לצרכים שלכם יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד עבור הפעם הראשונה.

הדברים העיקריים שיש לזכור בעת רכישת מדרסים חדשים

מידת מדרסים:

מידת המדרס מסומנת בדרך כלל כטווח מידות נעליים. לדוגמא, "גברים 9-11" (כל יצרן משתמש בגודל שונה) זאת מכיוון שהמדרסים מיועדים לחיתוך לפני השימוש. המדרס מיוצר לשימוש במגוון מידות נעליים, והצרכן צפוי לקצץ את האורך הלא נחוץ מקצה המדרס בעת הכנסת המדרס לנעליים.

מיקום מדרסים:

אם אתם רוכשים מדרס באורך מלא, סביר להניח שתצטרכו להסיר את המדרס הקיים מהנעל לפני שתניחו בו את החדש שלכם. כמעט כל המדרסים באורך מלא, נועדו להחליף לחלוטין את המדרס שאתם לובשים כרגע.

רק מדרסים דקים ושטוחים מאוד ובאורך מלא, ניתנים ללבישה בנוחות בנוסף למדרסים הקיימים שלכם. אם אתה רוכשים מדרס באורך 3/4, תניחו את המדרס הזה מעל מדרס הנעליים הקיים שלכם. מדרסים באורך 3/4 מיועדים ללבישה יחד עם מדרסי הנעליים הקיימים שלכם.

איך לבחור מדרסים?

בכל בחירת מדרסים לנעליים שלכם, כיוון שיש משמעות בסוג ובצורת ההכנסה של המדרס לתוך הנעל, ייתכן שאורטופד או מומחה כף רגל, יוכל להפנות אתכם למדרס ולנעל המתאימים.​

לעוד מידע, בקרי באתר https://tefen-medical.com/​

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *