מחיקת רישום שלילי

מחיקת רישום שלילי

רישום שלילי בבי די איי הוא רישום אשר עשוי לגרום לקשיים בהתנהלות הכלכלית ובניהול הפיננסי של הלקוח. הרישום הוא לא רישום מקומי לזמן קצר. מדובר ברישום אשר הוא למשך שנים רבות והוא ממשיך להעיק ולרבוץ על גבו של הלקוח למשך שנים רבות וארוכות. זה אומר שמדובר בבעיה הממשיכה להעיב ולהעיק על הלקוח שהוא לא יכול להתנהל בצורה הרגילה.

זה כולל את הקושי ואת הבעייתיות אשר כרוכה בלקיחת משכנתא כמו גם בקבלת הלוואה קטנה אפילו.

מוחקים רישום שלילי?

הרישום השלילי הוא רישום בעייתי ועל כן קשה מאוד להתגבר עליו ולמחוק אותו, למדו איך למחוק בידיאיי. המחיקה היא למעשה כלל לא אוטומטית והיא נעשית בקלות. על מנת שהרישום ייעלם, יש להמתין משך שנים ארוכות ומעיקות אשר הופכות לפעמים להמתנה מורטת עצבים ממש.

הלקוח עשוי למצוא את עצמו תקוע עם בעיות בתזרים המזומנים כאשר הוא לא יהיה מסוגל להתמודד בחייו העסקיים. הוא לא יוכל ליטול משכנתא על מנת לרכוש דירה, הוא לא יוכל לקבל הלוואות והוא בעצם לא יוכל להתקדם לשום כיוון משמעותי. זאת פשוט בגלל שהרישום יעיק על החשבון ויהיה תלוי כמו קולר מציק ומטריד במיוחד על שכמו.

איך בכל זאת אפשר למחוק רישומים שליליים?

האפשרות למחוק רישומים שליליים, מחיקת חיווי אדום, היא רק על ידי אנשי מקצוע אשר מסוגלים לבצע את הדבר לא באמצעים הרגילים. אין מסלול רגיל וסטנדרטי אשר אפשר לומר עליו כי הוא זה שמסוגל להוביל למחיקת הרישום בצורה מוחלטת.

על פי רוב זה מתנהל באופן כזה כאשר איש המקצוע שמנסה למחוק את הרישום עושה את זה בעזרת חיפוש טעויות או שגיאות שונות שאירעו בתהליך הרישום. זה למעשה התהליך וזו הדרך ואם היא נעשית נכון, היא גם מצליחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *