כל הסיבות לעבור מג'וינטים למכשיר אידוי

מכשיר אידוי

המכשירים החדשים לאידוי הם נוחים מאד לשימוש ולכן קיימת מגמה של מעשני ג'וינט לזנוח את גלגולי הג'וינט ולעבור למכשור החדש שיוצר עבודה נקיה יותר.

למכשיר האידוי יש יתרונות רבים כמו לדוגמה:

  • אידוי קנאביס אינו מושך תשומת לב

מי שמסתובב ברחוב חושש תמיד ששוטרים יעלו על העובדה שהוא מעשן לאור ריחו הייחודי של הג'וינט כשהוא פעיל. לעומת זאת מי שמסתובב עם מקטרת ומאדה את צמחי המרפא לא יוצר ריח חריף אלא ניחוחות נעימים באוויר ולכן ברוב המקרים השוטרים לא יבחינו בריח שנעלם די במהירות.

  • יכולת השפעה מיידית של החומר

אדי הקנאביס חודרים באופן מהיר לגוף כיוון ששואפים אותם באמצעות הריאות. לכן האפקט שלהם הוא די מהיר וזאת לעומת שימוש במאכלים שבהם האפקטיביות מתרחשת אחרי זמן רב ולכן יש העדפה ברורה לאידוי של קנאביס

  • מתאים לשימוש הן בבית והן מחץ לבית

כאשר השימוש בקנאביס אסור על פי החוק, למעט במקרים שבהם יש אישור רפואי לכך, הצריכה מחוץ לבית הופכת לבעייתית כשקיים חשש שהג'וינט ייחשף ולכן הדבר הנוח ביותר, הוא שימוש במקטרת אידוי קטנה ונעזרים בה בכל צורך מחוץ לבית.

  • הפחתה של הנזק שנגרם לריאות

לאור העובדה שמדובר בהליך שאינו שורף את צמחי המרפא אלא רק מאדה אותו או מבצע עישון של התפרחת, הוא יוצר שאיפה של חומר טהור. וזאת לעומת ביצוע האידוי בדרך הרגילה, דבר שמשאיר בג'וינט חומרים כימיים שאינם בריאים לגוף ולתהליך הנשימה כמו פחמן דו חמצני, זפת חנקן.

כאשר מבצעים את הליך האידוי באמצעות מכשיר אידוי, יוצרים מיצוי של הטמפרטורה נמוכה ולכן צמחי המרפא אינם מגיעים לנקודת השריפה ובדרך זו הוא לא נחשף לחומרים הרעילים.

לעוד מידע, בקרו באתר של רולינג סטונד אביזרי עישון

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *