איך מתנהלים נכון במצב של פציעת ילדים בגני שעשועים?

איך מתנהלים נכון במצב של פציעת ילדים בגני שעשועים?

הורים רבים לא מודעים לעובדה כי ביטוח תלמידים אינו תקף רק בשעות הלימודים או במסגרת החינוכית אלא כל שעות היממה. כלומר, גם אם הילד שלכם נפגע בשעות אחר הצהריים בגינת שעשועים שאינה בקירבת מקום הלימודים, הוא עדיין מבוטח ומגיע לכם לקבל כספי פיצויים. חשוב להדגיש ולומר כי בשל היעדר ידיעה זו, רבים מוותרים על המגיע להם לשווא. פגיעה אשר נגרמה כתוצאה של רשלנות יכולה לזכות אתכם בסכומי כסף לא מבוטלים, בהתאם לרמת הפציעה של הילד שלכם. על כן חשוב להדגיש ולומר כי חשוב להכיר היטב את כל הזכויות שלכם על מנת שתדעו לדרוש אותם בעת הצורך. כמו כן חשוב להדגיש כי מוסדות הביטוח לא ישושו לחלק כספים לאנשים שאינם דורשים את המגיע להם ולעיתים אף שדורשים נתקלים בסירוב מסיבות שונות. 

 

כך תצליחו להתגבר על כל הקשיים בדרך אל קבלת הכספים מהביטוח

 

על מנת להתגבר על הקשיים הללו חשוב לדעת שישנם לא מעט עורכי דין מקצועיים ומנוסים בתחום זה אשר ידעו לסייע לכם להתגבר על הבעיה. עו"ד לתביעות ביטוח בבאר שבע מכיר היטב את כל פרטי הפרטים בחוקה כך שיוכל לדרוש את כל המגיע לכם ללא בעיה. כמו כן עו"ד כאלו מכירים מקרים דומים של אנשים שהגישו תביעות מה שיכול לסייע בבחירת הטיעונים החזקים ביותר עליהם תתבסס התביעה כולה וכמובן להעריך את התוצאות.

 

עורך דין מקצועי ידע בדיוק כיצד לסייע לכם 

אז במידה וגם הילד שלכם נפצע בגן שעשועים, חשוב לדעת כי ניתן לקבל כספי פיצויים מביטוח לאומי. הליך הוצאת הכספים אינו פשוט ולכן מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין לפציעה בגני שעשועים אשר ידע לעשות עבורכם את העבודה הטובה ביותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *