לעבור את המשבר: רעיונות לבילויים לבריאות הגוף הנפש

חדר מלח

ימי הקורונה אינם פשוטים, ורבים מתושבי ישראל חווים מצבי סטרס וחרדה, מה שעשוי להשפיע לא רק על הנפש, אלא גם על הבריאות הפיזית. מה אפשר לעשות? הנה 3 רעיונות לבילויים שיסייעו לשפר את המצב.

חדרי מלח

מתי בפעם האחרונה הייתם בחדר שעשוי כולו ממלח? ובכן, חדר מלח הוא חדר המכיל מלחים איכותיים שעשויים להשפיע לטובה על דרכי הנשימה, ומהווים פתרון אלטרנטיבי למי שסובל מבעיות נשימה (כמו אסטמה, ברונכיט, נזקי עישון וכו'), או עבור אנשים שמעוניינים לחזק את המערכת החיסונית שלהם. מדובר באטרקציה חווייתית שמאפשרת ליהנות מחוויה מרגיעה ובריאותית במקביל. כיום, יש מגוון רחב של חדרי מלח ברחבי הארץ, כך שתוכלו למצוא את חדר המלח הקרוב ביותר לאזור מגוריכם.

יום בילוי בספא

יום בילוי בספא הוא בהחלט מאוד מפנק, ובייחוד אם מדובר בספא שמקנה כניסה למתקנים מגוונים כמו בריכות מלח, ג'קוזי, חמאם טורקי וסאונה. מעבר לעובדה שזו חוויה מפנקת, מדובר בחוויה בריאה משום שההזעה בסאונה ובחמאם, מאפשרת לגוף לפלוט רעלנים ובכך מנקה את העור. כמו כן, העיסוי עצמו בריא וחיוני לגוף, והוא מאפשר להמריץ את זרימת הדם.

מרבית מכוני הספא ממוקמים בבתי המלון השונים, כשכל מכון מציע מתקנים שונים וסוגי עיסויים שונים. לרוב, הדיל כולל גם כניסה לבריכה של בית המלון.

אימוני יוגה

ליוגה יש השפעה נהדרת על הגוף, לכך זה לא מפתיע שמדובר באימון כל כך פופולארי בקרב רבים. אימוני היוגה כוללים מספר תנוחות מגוונות שמשפיעות על מערכת העצבים, מצבי חרדה, זרימת הדם בגוף ועוד. כמו כן, היוגה עשויה לתרום לא מעט לשיפור היציבה ולגמישות הגוף ואף להקל על בעיות בעמוד השגרה או האגן. היא נתפסת כאימון נהדר עבור מי שסובלים מבעיות גב. אם לא די בכך, היוגה אידיאלית גם עבור אנשים שרוצים לרדת במשקל ולחזק את גופם באופן משמעותי.

טיפ: אימוני יוגה כדאי לבצע עם מאמן מקצועי, ולו כדי שתוכלו  לבצע את התנועות באופן מדויק ונכון. כמו כן, ניתן להתאמן פעמיים בשבוע.

 

בחרו את סוג הבילוי המועדף עליכם, ושמרו על עצמכם!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *