מחלום למציאות: איך תקימי חנות מקוונת משלך?

משלוח אקספרס מהיר

לא מעט נשים רוצות לפתח קריירה בתחום האהוב עליהן ולהקים חנות מקוונת, בין אם מדובר בעסק חדש, או בחנות אונליין לעסק קיים. מהי נקודת ההתחלה, ומה חשוב לוודא לפני שתקימו את החנות? ריכזנו עבורכן מידע חשוב בנושא.

מתחילות!

ראשית יש לבחור את הפלטפורמה שדרכה תרצו להקים את החנות, ולהבין אם אתן מעוניינות בפלטפורמה בעלת קוד סגור או בבניית אתר בקוד פתוח. ההמלצה הרווחת היא להקים באופן עצמאי (באמצעות אנשי מקצוע כמובן) במערכת בקוד פתוח. קחו בחשבון שהקמת חנות וירטואלית היא עסק לכל דבר, ויש להשקיע בתהליך זמן וכסף.

מה צריך לטובת הקמת החנות?

  • מוצרים – לכל מוצר עליכן לכתוב תיאור ולהסביר מהו המוצר שאתן מוכרות, מה היתרונות שלו וכו'. כדאי לשלב גם כמה משפטים שיווקיים על מנת להניע את הגולשים לרכישה.
  • אפשרויות שילוח – החליטו מה יהיו אפשרויות השילוח בחנות, ובחרו חברת משלוחים שתעבוד עמכן באופן קבוע. נסו להבין אם אתן צריכות גם אפשרות למשלוח אקספרס מהיר או משלוחים מדלת לדלת, או שניתן להסתפק בחלוקה לנקודות איסוף.
  • שיטת התשלום וסליקת אשראי – חשוב מאוד לאפשר ללקוחות לשלם באשראי באתר, זה מקנה חוויית משתמש טובה ומקצר תהליכים. כדאי לאפשר לגולשים גם תשלום באמצעות פייפאל או ביט.
  • תכנים באתר – חשוב למלא את האתר בתכנים חיוניים, ומעבר לתוכן הבסיסי (כמו עמוד שאלות ותשובות, אודות או תקנון), חשוב ליצור בלוג עם מאמרים מקצועיים שנוגעים למוצרים שלכן או לתחום שבו אתן עוסקות. זה יסייע לכן להתברג בגוגל, ויקנה לגולשים חוויית שימוש טובה יותר.

לנהל את החנות באופן המיטבי

ניהול חנות מקוונת הוא בהחלט מאוד שונה מניהול חנות פיזית, משום ששעות העבודה יכולות להיות גמישות יותר. כמו כן, יש להבין כיצד לנהל את ההזמנות ואת שירות הלקוחות של העסק, ולהיערך לקראת המשלוחים מבחינה לוגיסטית. נוסף על כך, תצטרכו להשקיע לא מעט זמן בשיווק בחנות המקוונת ברשתות החברתיות השונות או בקידום אתרים אורגני.

הקמה וניהול של חנות מקוונת צריכים להיעשות באופן מושכל, ועל כן מוטב יהיה לפנות לאנשי מקצוע שתחום, שיוכלו לסייע לכן בתהליך. בהצלחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *