השחרת חלונות לרכב – השיטה הכי טובה לרכב שלך

השחרת חלונות לרכב - השיטה הכי טובה לרכב שלך

חולמים על רכב עם חלונות מושחרים? אתם כבר לא צריכים לחלום. בעלות לא גבוהה, תוכלו להשחיר את חלונות הרכב שלכם. הטכניקות הטובות ביותר להשגת חלונות כהים לרכב הם השחמה של הזכוכית, שימוש בקרני לייזר להשחמת זכוכית, או הדבקת טפט. באיזו טכניקה כדאי לכם לבחור? לשם כך, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות: 

איזה צבע אתם רוצים לחלונות הרכב?

האם אתם רוצים לתת צבע שחור לחלונות הרכב, או שהייתם רוצים דווקא לתת צבעי כחול או תכלת? טכניקות ההשחמה של הזכוכית, צובעות בצבעי שחור או חום. אם אתם רוצים שצבע זכוכית החלון יהיה בצבע כחול או ירוק או צבעים אחרים- יהיה עליכם להדביק טפט על חלון הרכב. אחד מהיתרונות של שימוש בטפט לצביעת חלונות הרכב- הוא שאפשר להשתמש בצבע חצי שקוף. 

האם אתם רוצים הכהיה קבועה של חלון הרכב?

שאלה נוספת שעליכם לשאול את עצמכם, הוא האם אתם רוצים להכהות את חלון הרכב לצמיתות. אם תרצו בעתיד להחזיר את צבע חלונות הרכב לזכוכית שקופה- מומלץ לכם להדביק טפט. לעומת זאת- אם תרצו שחלונות הרכב יהיו כהים לתמיד- מומלץ לכם להשתמש בטכניקות אחרות. 

מהו התקציב אותו אתם רוצים להשקיע בהשחרת חלונות הרכב?

אחד מהשיקולים שיעזרו לכם להחליט באיזו טכניקה להשחיר את חלונות הרכב, הוא המחיר. אין ספק שזול יותר להדביק טפט על חלונות הרכב, מאשר להשחיר את החלונות באמצעות קרני לייזר, או אמצעים אחרים להשחמת זכוכית. כדי לקבל מידע על מחירי השחרת חלונות היכנסו ללינק https://www.bcw.co.il/prices/

חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום השחמת חלונות הרכב!

כאשר אתם רוצים לתת צבע לחלונות הרכב, חשוב שתתייעצו על כך עם אנשי מקצוע מומחים. לפעמים, דרך הייעוץ תוכלו לבחור את טכניקת ההשחמה שתתאים ביותר עבור הרכב שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *