כרית הריון

כרית הריון

היום ניתן למצוא בחנויות השונות סוגים שונים של כרית הריון, היות והיום כריות אלו מיוצרות במגוון רחב של דגמים, סוגים וצורות שונות. ניתן למשל למצוא בשוק כריות בצורת C או I, אך למעשה הכרית המוצלחת ביותר מגיעה בצורת U. כרית מסוג זה יכולה לספק לכל אישה את התמיכה האידיאלית בתקופת ההיריון שלה, היות והיא עוטפת את הגוף ומספקת תמיכה לגב, לבטן ולרגליים בו זמנית. הכרית מתאימה את עצמה למבנה הגוף של האישה ומספקת שנת לילה בטוחה, רציפה ואיכותית יותר. כל אחת יכולה לישון עם הכרית בכל תנוחה אפשרית, היות והכרית אינה מפריעה לשינה, היות והיא מקיפה את הגוף ומאפשרת גמישות מקסימלית. למעשה, הכרית מאפשרת לכל אחת להירדם בצורה מהירה ונוחה יותר, בזכות התמיכה שהיא מספקת ותחושת הביטחון שמגיעה עמה.

כרית הריון – כל היתרונות במקום אחד

חשוב כמובן לבחור בכרית איכותית ומקצועית המגיעה מחברה מוכרת וידועה כמו כרית הריון מדגם QUEEN, על מנת להבטיח לעצמכם את המוצר הטוב והמומלץ ביותר בשוק. ניתן להיעזר בהמלצות וחוות דעת של לקוחות קודמות, על מנת לקבל רעיונות ולהבין את היתרונות של הכריות השונות. בכל מקרה, חשוב לבחור בכרית העשויה מחומרי גלם נושמים, על מנת למנוע מצב של זיעת לילה. כדאי לבחור בכרית המגיעה עם ציפית שעשויה מכותנה אורגנית, על מנת למנוע גירודים או גירויים שונים. הכרית יכולה לסייע לכל אישה הריונית, אשר מתחילה לחוות תחושות של אי נוחות בזמן שינוי תנוחות השינה שלה בלילה. רוב הנשים מרגישות צורך בכרית בסביבות השבוע ה- 20 להריון, היות והבטן מתרחבת וגורמת לתחושת אי נוחות. הכרית מספקת תמיכה לבטן ולגב, מקלה על העומס שנוצר על הרצועות ומאפשרת שנת לילה עמוקה ורציפה יותר. לאחר מכן, ניתן להשתמש בה בתור כרית הנקה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *