ביקורת על מוצרי ההנקה של לנסינו

מוצרי ההנקה של לנסינו

אימהות טריות שזה עתה יילדו, זקוקות למוצרי הנקה מסוגים שונים. מדובר על מוצרים שיכולים לאפשר להן להניק בצורה נוחה ובטוחה, גם עבורן וגם עבור התינוק הטרי. 

תהליך ההנקה כולל חלקים שונים, ואיננו נגמר בכך שהתינוק מסיים לינוק מהשד של האם, אלא הוא יכול להימשך גם לאחר מכן, במידה והאם מחליטה לשאוב חלב בשביל להקפיא אותו, על מנת שהיא תוכל לספק לתינוק חלב אם גם כשהוא לא יונק ממנה, וכן כשהיא לא נמצאת בבית. אימהות רבות עושות זאת, כשהן חוזרות לעבוד או כשהן לא נמצאות בבית ואינן יכולות להניק את התינוק. 

אחת החברות המובילות בייצור ושיווק מוצרי הנקה, היא לנסינו. מדובר בחברה וותיקה אשר מוכרת את מוצריה בכל רחבי העולם לאימהות אשר מניקות וזקוקות למוצרים שונים, אשר יאפשרו להן לעבור את תהליך ההנקה בצורה נוחה ובטוחה. 

מוצרי החברה נמכרים בשורה ארוכה של מקומות, בין אם זה בתי מרקחת, חנויות טבע, חנויות לאם ולתינוק וכן דרך אתרי אינטרנט, כולל דרך אתר האינטרנט של החברה עצמה. לפני שניגשים לקנות מוצר כזה או אחר, בין אם זו רפידת הנקה, שקיות אחסון, משאבות הנקה ידניות או חשמליות, או כל מוצר אחר, חשוב מאוד לקרוא עליהם וכן לקרוא ביקורות והמלצות שקשורות למוצרים הנ"ל. 

האם מדובר במוצרים מומלצים? 

חברת לנסינו נחשבת כאמור לאחת החברות המובילות בתחום של מוצרי הנקה. לכן כל מי שמחפשת מוצר כזה או אחר, יכולה להיות בטוחה שהיא תהנה כאן ממוצרים ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לומר, ישנם דגמים שונים למוצרים מסוימים, באופן טבעי, ככל שמתקדמים בשנים המוצרים הופכים להיות הרבה יותר משוכללים ולכן משתלם לרכוש אותם באתר Pharmasale, אף על פי שהמחיר יכול להיות יותר גבוה. 

ניתן לקרוא המלצות וחוות דעת, הן ברשתות חברתיות והן באתרי אינטרנט ופורומים שונים. חשוב להיעזר בניסיון של אימהות אחרות ולהתייעץ איתן בנושא. בצורה כזו, יהיה קל יותר להחליט איזה מוצר לקנות, איך הוא יכול וכן כיצד ניתן להשתמש בו בצורה נכונה, בין אם זה להנקה עצמה ובין אם זה לשאיבה. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *