הקטנת חזה

הקטנת חזה

בנות בכל העולם מבצעות הקטנת חזה במידה כזו או אחרת. הקטנת חזה הוא ניתוח פופולרי בקרב נשים רבות בכל העולם והוא מבוצע בכמה שעות בודדות. על כך ועוד, נביא במאמר זה ויסביר לכן את התהליך בדרך לקבלת גוף שתמיד חלמתן עליו.

הקטנת חזה 

בעולם של היום, נראה ששום דבר הוא כבר לא ממש חלום וניתן לבצע כל ניתוח שרק תחשבו עליו. אחר מהניתוחים היותר פופולריים בקרב בנות בעולם הוא ניתוח להקטנת חזה. 

לכל אישה יש את אידיאל היופי שלה וכל אחת רואה את הגוף שלה בצורה שהיא מקבלת אותו. חשוב להבין כבר בשלב זה של המאמר, שאין אידיאל יופי אחד שכן ישנן בנות שמעדיפות חזה בגודל מסוים ואחרות מעדיפות בדיוק את ההיפך.

תהליך וביצוע 

תהליך הקטנת החזה הוא הליך כירורגי מהפשוטים שיש ברפואה של ימינו, ובו מושתל שתל לחזה האישה ומוסיף לעוביו נפח מסוים לפי בחירה. הליך זה הוא פשוט וניתן לבצע אותו בהרדמה מלאה או בהרדמה חלקית.

כמובן שבתהליך ההפוך, הרופאים כמו ד"ר אנדרי אופק משתמשים בדרכים אחרות כדי להקטין את החזה ולשפר את המראה של האישה לפי בחירתה ורמת היופי שהיא בוחרת.

כמה עולה לעשות הגדלת חזה 

בגלל ריבוי החברות והקליניקות שמבצעות הקטנה והגדלת חזה, המחירים מפתיעים במיוחד והם אפילו ניתנים למשא ומתן עם החברה המבצעת. כך, תוכלו להתאים את ההליך למצב הכלכלי שלכן ולהנות מכל העולמות.

האם הניתוח מסוכן? 

לא. הליך זה הוא רחוק מלהיות מסוכן, ועל כך יעידו בנות רבות בעולם שביצעו אותו ועברו אותו בתוך כמה שעות. כמובן שיש לאחר ההליך זמן התאוששות שבו תהיו חייבות לנוח כמה ימים עליהם ימליץ לכם הרופא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *