שתלים שיטות וטכנולוגיה

שתלים

לשיניים שבפינו יש תפקידים מהותיים שאין להם תחליף – הם משמשות אותנו ללעיסה של אוכל, לדיבור תקין וכן גם משפיעות על המראה האסתטי החיצוני של הפנים. במקרה של מחסור של שן אחת או יותר בפה, התפקוד התקין של הפה נפגע כמו גם הדימוי העצמי שלנו במקרה ומדובר על שן קדמית הנמצאת בפה.

כדי למנוע את הבעיות הללו, קיימים מגוון פתרונות איכותיים בתחום שיקום הפה המציעים גם אלטרנטיבה יעילה במקרה של פגיעה בשורש השן, ולא רק בכותרת השן עצמה. כיוון שעמידות השן תלויה בעוגן אליה היא מחוברת, שהיא שורש השן, ניתן למצוא טיפולים מתקדמים המעניקים חלופה מלאכותית לעוגן החסר בפה.

הכירו את השיטות הנפוצות להשתלת שיניים

כאמור, שורש השן היא זו האחראית לנשיאת כותרת השן ותפקוד תקין של השיניים. כאשר שורש השן ניזוקה, מתבצע הליך טיפולי של השתלת שיניים באמצעות שתל מלאכותי. שיטות ההשתלה הן מגוונות ומיועדות לשלל מצבים כמו אלו:

  • שיקום הפה עם שתלים דנטליים – במקרה של שן אחת או יותר החסרות בפה כתוצאה משורש שן חלשה או פגועה, ניתן לשקם את מראה ותפקוד הפה באמצעות טיפול שיקומי של החדרת שתל דנטלי המחליף את שורש השן הטבעית, עליו יחובר הכתר שיחליף את השן הטבעית החסרה.
  • בניית עצם בלסת – גם במקרה שהלסת איננה חזקה מספיק לנשיאת השתל הדנטלי, ניתן לבצע השתלת עצם בחניכיים כדי להשלים את כמות העצם הדרושה להשתלה.
  • השתלת שיניים ALL ON 4-6 – שיטה זו מאפשרת להשתיל עשרות שיניים חסרות באמצעות השתלת 4 עד 6 שתלים בלבד, הודות ליצירת מבנה מתוכנן ויציב החוסך את הצורך בהשתלות מרובות בפה.
  • השתלת שיניים ביום אחד – שיטה זו מציעה טיפול חדשני ומתקדם בתחום שיקום הפה, בעזרת השתלת שתלים דנטליים תוך טיפול אחד בלבד. יחד עם זאת, הליך זה איננו יכול להתאים לכל מטופל ותלוי בבריאותו ומצב העצם בלסת. 

שתלים בשיניים – למי הם מיועדים?

שתלים בשיניים מהווים את הפתרון האיכותי ביותר עבור מטופלים הסובלים ממחסור של שיניים בפיהם, ובפרט כאלו ששורש השן שלהם פגועה. במרפאת המומחים של ד"ר ג'רי כהן מתבצעים מגוון שיטות להשתלות שיניים, המותאמות לכל מטופל באופן אינדיבידואלי ומבוצעות באופן מקצועי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *