משחקי שליטה – לפלפל את חיי הנישואים

אביזרי סאדו

זוגות שנמצאים במערכת יחסים ארוכה יודעים שעל אף האהבה, המחויבות והמשיכה, לעיתים חיי המין יכולים להפוך משעממים והחשק המיני עלול לדעוך עם השנים. כדי שלא תשאבו לשעמום ותשלימו עם חיי מין דועכים – כדאי לחשוב על הדרך לפלפל את חיי המין. אחת הדרכים לעשות זאת נעשית תוך הכרות עם משחקי שליטה לזוגות. אבל מה צריך לדעת על משחקי שליטה? ואיזה אביזרים יהפכו את המשחק לסקסי במיוחד? הנה כל הפרטים.

רבים הזוגות שמחליטים לממש פנטזיות מיניות כדי לשמור על מערכת יחסים טובה ומלאת חשק מיני. אחת הפנטזיות נוגעת למשחקי שליטה בהם יש צד אחד נשלט וצד אחד שולט, כאשר אפשר להחליף בכול פעם תפקידים. השליטה מספקת ריגוש מיני, משחק מקדים מסקרן, עונג מושלם והגעה לאורגזמות כנות לוהטות. משחקים אלה ידועים גם כחלק מסצנת סאדו מאזו ויש קהילות שלמות שעוסקות בפעילות מינית זוגית או קבוצתית. 

מה עושים בזמן המשחק? 

 הפעילות המינית שתתבצע בזמן המשחק תלויה רק בכם. זה יכול להיות ליטופים וקשירה קלה עם נוצות שוט ואזיקים והעניין יכול לעלות מדרגה עם מחסומי פה, ערכות קשירה, ריסטריינרים, מסכות עבד ותלבושת שליטה ושאר מוצרי מין. את המשחק מגבירים בהדרגה בהתאם למצב הרוח והרצון של שני הצדדים ויש את מי שמשתמש במילות קוד כדי להפסיק את המשחק, בזמן שיש את אלה שיבקשו להגביר את העוצמות שלו. 

אביזרי סאדו מאזו

אם אתם רוצים להכניס ממיטה אביזרי סאדו מאזו מעניינים, כדאי לבחור חנויות סקס שמציעות מגוון רחב של מוצרי מין ביניהם שוט ואזיקים, נוצות למשחק מקדים, גאג ומחסומי פה, נדנדת קשירה לדלת, סט מוצרי קשירה חזק, דילדו וסטארפ און, מסכות לכיסויי עיניים, הלבשה תחתונה סקסית של עבד ומלכה ושאר אביזרים. כך אפשר להפוך כל פנטזיה מינית לאמיתית. 

​ 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *