מתנות לאשה

מתנות לאשה

יום האהבה, יום האישה, לידה או יום הולדת – לא חסרות הזדמנויות בחיים בהן אפשר להעניק מתנה מקסימה לאישה שאתם אוהבים ומעריכים. אם אתם מחפשים רעיונות למארזים או מתנות לאישה, יש כמה דוגמאות למתנות כפיות ומפנקות שאפשר לשלוח לכל מקום בזמן קצר. את המשלוח אפשר להזמין לחדר לידה, לבית פרטי, למקום העבודה או לכל כתובת, ויש לבחור חנויות שמספקות משלוח מארזים ומתנות לאישה תוך זמן קצר. הנה כמה אופציות לבחירה קלה וחכמה:

מארזים עם סבונים ריחניים ופרלינים משוקולד

כמעט כל אישה אוהבת שוקולדים. לכן כשאפשר לקבל אותם במארז כיפי ומעוצב, השוקולדים נראים אפילו טעימים יותר. מארז עם סבון לבבות ופרליני שוקולד מעוצבים כלבבות, מספקים מתנה מושלמת ומשלוח מחמם לב עבור כל אישה. 

בקבוק יין ופררו רושה

אחד השוקולדים הטעימים והאיכותיים ביותר הם פררו רושה כאשר מדובר על כדורי שוקולד אווריריים עטופים בשברי אגוזים טריים. חבילת שי שכוללת יין אדום איכותי, מספר יחידות של פררו רושה, קופסת לב ופרחים ממשי – תספק מתנה נהדרת מתוך מגוון רחב של מתנות לאישה. 

ארגז מהודר עם כיתוב

דרך נוספת להפתיע אישה אהובה עם מתנה יפה היא באמצעות שליחת ארגז מהודר שיש בו כל טוב. משלוח כזה שמכיל בקבוק שמפניה איכותית, פרחים, שוקולדים מסוג פררו רושה, תוספות כמו בלונים וכולי יספק מתנה נהדרת לכל מאורע בעיקר ליום הולדת. 

עוד תוכלו לפנק את האהובות שלכם עם כרטיסי מתנה לרשתות שונות, יום ספא זוגי, טבילה במעיינות חמים, באמצעות משלוח פרחים בבאר שבע כזה מסתורי בהפתעה, בעיסוי רפואי או בשובר לנשיקות מהילדים והאוהבים! כך אפשר לחגוג כל אירוע בצורה כיפית ונעימה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *