מהם אופני איזון?

אופני איזון

כולנו רוצים שהילדים שלנו ידעו לרכב על אופניים. רכיבה מסוג זה מאפשרת עצמאות, פיתוח יכולות מוטוריות, בילוי כיפי בכל מקום ושמירה על כושר גופני טוב. אבל לפני שאנו מתחילים ללמד את הילד או הילדה לרכב על אופניים רגילים – חשוב שהילדים ידעו לאזן עצמם ויתחילו את הרכיבה באופניים בטוחות אשר ידועות גם בשם 'אופני איזון'. אבל מה צריך לדעת על כלי רכב זה? כל הפרטים בהמשך.

קווים לדמותן של אופניים למתחילים

אופני איזון הם כלי רכב לילדים שמטרתו לאפשר לימוד רכיבה על אופניים בצורה בטוחה ופחות מאיימת. רבים הילדים שעלולים לחשוש מעלייה על אופניים עם שני גלגלים באופן מידי, לכן שימוש באופני איזון לצורך לימוד רכיבה נחשב יעיל במיוחד!

אופני איזון מאפשרים לימוד רכיבה תוך רכישת בטחון ואיזון כמו גם רכישת מיומנויות מוטוריות הנחוצות לרכיבה על כלי רכב דו גלגלי. האיזון שהאופניים מספקים יאפשר לילדים את היכולת לדווש על אופניים 'רגילים' בקלות ולעשות זאת בצורה מהירה יותר.

למי זה מתאים?

אופני איזון של סמארט טרייק מתאימים לילדים החל מגיל שנתיים וההתנסות בהם נעשית רק עם השגחה של ההורים. האופניים נחשבים בטיחותיים והם דרך מעבר אל אופני ילדים דו גלגליים בזמן שמרכיבים שונים במוצר כמו מושב שמתאים לגובה של הילד, כידון שמאפשר איזון ושיוט של הילד בביטחון בדרך, שיווי משקל שהכלי מאפשר ומסגרת שניתן להפוך – כל אלה מספקים את הרכיבה הקלה והבטוחה יותר עבור הילדים. בחירת דגם איכותי ומוצר מותאם לגילי הילדים תספק יכולות רכיבה טובות יותר ובילוי כיפי ומהנה לכל בני המשפחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *