איפה להשקיע 100 אלף ש"ח? איך מקבלים את ההחלטה המתאימה לכם?

השקעות הם נושא חם שהרבה מאד אנשים מחפשים עליו מידע. כמובן שהמטרה היא להצליח לבצע השקעה טובה ומניבה, כזו שתייצר לנו בסופו של עניין הכנסות פסיביות כדאיות שמניבות לנו רווחה כלכלית. אז אם יש לכם ביד 100 אלף ₪, ואתם רוצים להחליט חכם. בואו ונראה מהן האפשרויות הקיימות, איפה להשקיע 100 אלף ש"ח ואיך אפשר למנף את הכסף הזה.

אפיקים שונים להשקעה

  • נדל"ן – אמנם לא מספיק עבור רכישת נכס במלואו, אבל כן יכול להיות ההון העצמי הראשוני עבור קניית נכס נוסף. את הסכומים הנוספים תוכלו לממן בעזרת משכנתא. כמו כן ניתן לחפש נכס קטן או באזור פריפריה, מה שמאפשר לנו לרכוש אותו במחיר נמוך שקרוב יותר לסכום שיש לנו ביד לשים עליו.
  • מטבע דיגיטלית – מטבעות דיגיטליות הן עולם שצובר תאוצה. הביטקווין מוביל בראש, ואחריו מטבעות נוספות שערכן הולך ועולה. ניתן לרכוש מטבעות דיגיטליים בסכומים שונים ולהוסיף לרשימת הנכסים שלכם גם הון דיגיטלי.
  • שוק ההון – השקעה בשוק ההון היא אופציה נוספת. ניתן להשקיע במטבעות זרים או בניירות ערך. גם אגרות חוב זו השקעה שיכולה להיות מוצלחת.
  • סטארטאפ – לא מעט אנשים בוחרים להשקיע בסטראטאפים. אלו מיזמים חדשניים שדורשים השקעה, אך בסופו של עניין הם עתידים להוביל להכנסות קבועות ומשמעותיות, במידה והם יצליחו.

מה שלא תעשו – עשו את זה חכם

לא משנה כרגע מהו האפיק שמתאים לכם, בכל מקרה חובה לעבוד חכם ונכון. מדובר על בחירה נכונה של אפיק ההשקעה ופיזור סיכונים נכון. בצורה כזו ניתן להוביל את הסכום הנוכחי שיש בידכם לצמיחה וליצירת אפיק הכנסה נוסף באופן פסיבי, כדאי להתייעץ עם מומחים כמו עמית והגר השקעות ולעבוד חכם כדי להצליח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *