צמיגים לרכב מצעד הצמיגים לקיץ

צמיגים לרכב מצעד הצמיגים לקיץ

גם אדם שאינו יודע פרטים אודות רכבים יוכל להצביע על חלק הרכב המוכר ביותר והנראה לעין והוא הצמיג. 

רבים יודעים כי ללא צמיגים תקינים הרכב לא יוכל לנסוע כלל ולכן יש לדאוג לכך כי הצמיג שברכב שלכם יהיה איכותי במיוחד במאמר זה תהיה סקירה של הצמיגים מהחברות השונות לקראת הקיץ הקרב ובא. 

החשיבות של צמיגים תקינים

צמיגים לרכב משמשים לשני תפקידים עיקריים:

נסיעה חלקה ברכב – הצמיגים מאפשרים נסיעה חלקה ונעימה ברכב הם גורמים לרכב לנסוע במהירות ובקלות על פני הכביש. 

שמירה על חיי הנוסעים- מציגים שחוקים עלולים לגרום לתאונת דרכים שהתוצאות עלולות להיות לעיתים קטלניות. 

עלייה בצריכת הדלק- צמיגים שאינם תקינים או שחוקים גורמים לעלייה בצריכת הדלק יש קשר בין איכות הצמיג לעלייה בצריכת הדלק ולכן על מנת לשמור על החיים ועל חשבון הבנק חייבים לדאוג לאיכות הצמיג. 

אלו סוגי צמיגים קיימים? 

צמיגי מישלין – לצמיגים אלו יש יתרונות רבים לעומת סוגים של צמיגים אחרים היתרון העיקרי שלהן הוא שיש להם מרחק בלימה קצר, יכולת אחיזה משופרת בכביש גורמת לנסיעה מהירה ונעימה יותר. כמו כן אורך חיי המציג ארוכים במיוחד. 

צמיגי גודייר- החברה היא אחת משלוש החברות שמייצרות מציגים בעולם הוא מפתחת צמיגים איכותיים ששומרים על הסביבה, בעלי אחיזה טובה בכביש, מונעים צריכת דלק רבה. ניתן למצוא את הצמיגים האלו באתר solomycar.

צמיגי קונינניטטל – צמיגים אלו הם צמיגים איכותיים ביותר הם מתאימים בעיקר לרכבים מפוארים ורכבי שטח ניתן לנסוע באמצעותם בכל מקום גם ברטוב וגם ביבש. 

צמיגי דלנופ- חברת דלנופ היא החברה הוותיקה ביותר לייצור צמיגים והיא אחת החברות הראשונות בעולם המייצרות צמיגים היא מייצרת מעל 120 שנה צמיגים. מדובר על חברה שלא מתפשרת חדשנות ואיכות במחיר משתלם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *