שיטת השערה מיקרובליידינג – השיטה העדינה ביותר

1680847-min

בעזרת שיטת השערה מיקרובליידינג ניתן לעצב את מראה הגבות ולגרום להן להיראות הרבה יותר מלאות ומרשימות. השיטה מבוצעת תוך כדי שימוש בעט מחטים וזאת כאשר ניתן לצבוע תאים על גבי העור כפתרון שאיננו נשאר באופן קבוע. הטכניקה מבוצעת תוך כדי התייחסות למראה הגבות הקודם ומבנה הפנים וזאת כדי להבטיח שתהיה התאמה מרבית של הגבות החדשות.

 

שיטה עדינה שמתאימה לנשים צעירות

שיטת השערה מיקרובליידינג נחשבת לכזו שתהיה אידאלית עבור נשים צעירות שהגבות שלהן עוד במצב תקין יחסית. השיטה מבוצעת בצורה פשוטה למדי עם עט מחטים וצביעה של תאי העור. בכל אופן, חשוב להבין כי מדובר בטכניקה עדינה וכזו שמומלץ שתבוצע על ידי קוסמטיקאית שאתם סומכים עליה ועל היכולות שלה לבצע את העבודה בצורה רצינית ומקצועית במיוחד.

 

עיצוב גבות בשיטה שאיננה קבועה

דבר נוסף שתרצו לקחת בחשבון בכל הנוגע אל שיטת השערה מיקרובליידינג זה עצם כך שמדובר בטכניקה לעיצוב גבות שאיננה קבועה. כלומר לא מדובר בקעקוע. לפיכך תצטרכו להיות מודעים כי יהיה מדובר בפתרון שמתאים לקהל הרחב יותר וזה שמצב הגבות שלו תקין יחסית ורק דורש שדרוג מבחינת העיצוב שלהן ותיקון כללי של המראה.

 

בחרו בקוסמטיקאית מובילה באזורכם

עניין אחרון שיהיה חשוב מבחינתכם זה עצם כך שתרצו לוודא כי אתם יוצרים קשר עם קוסמטיקאית שניתן לסמוך עליה ועל היכולות שלה כדי שהיא תוכל לבצע את עבודת עיצוב הגבות ובצורה המוקפדת ביותר שישנה. כל אחד מכם שיפעל כך יוכל לראות בבירור כי התועלת תהיה מאוד מרשימה והתוצאה של עיצוב הגבות תגרור אחריה לא מעט מחמאות. אז אל תתפשרו על הגורם המקצועי בו אתם מתכוונים להיעזר לעיצוב הגבות.

 

לקבלת מידע נוסף פנו אלינו – רותם בובליל.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *