מהי מעשנת ביצה?

מהי מעשנת ביצה?

בשר מעושן הוא אחד המאכלים הטעימים ביותר. אם בעבר עישון בשר שישמש לצורך שמירתו, הרי שכיום לא מעט אנשים מעשנים בשר בשל הטעם העשיר והמשובח שהוא מקבל כתוצאה מפעולת העישון. מעשנים בשר במעשנה איכותית. מדובר על מעין כלי גדול שבתוכו צולים את הבשר על ידי חומר בעירה. הבשר נשאר בכלי המדובר למשך כמה שעות טובות, הוא מקבל את העשן של חומר הבעירה וכך הטעם והמרקם שלו הופכים להיות מדהימים. כיום ניתן למצוא מגוון סוגים של מעשנות, כאשר אחת המעשנות הטובות ביותר היא מעשנת ביצה המיוצרת על ידי חברת EGG  BIG GRENN – קראו על מעשנת גרין אג באתר ארגמן.

למה כדאי לרכוש מעשנת ביצה?

בניגוד למעשנות רבות שהן מעשנות בשר בלבד, למעשנת ביצה יש שתי אפשרויות: גריל ומעשנה. היא עשויה מקרמיקה שמאפשרת צלייה ברמה איכותית ביותר. בניגוד לרוב המעשנות אשר הן כבדות ומסורבלות יחסית, מעשנת ביצה קלה כמו ריהוט למרפסת כך שניתן לשלב אותה בכל גינה או מרפסת בצורה קלה ונוחה וניתן להעביר אותה ממקום למקום באופן פשוט, נוח וקל. במעשנה המדוברת ניתן לצלות כמות גדולה של בשר שיכולה להספיק בבת אחת לפחות ל4 אנשים. הגריל לא עשוי רק מקרמיקה והוא ייחודי מאוד וברמה גבוהה מאוד. המעשנה המדוברת מצוידת בטכנולוגיה איכותית אשר באמצעותה ניתן לשמור על הטעמים לאחר הצלייה. מדובר על מעשנת שמבצעת את הפעולה באופן איכותי מאוד. רשת הצלייה שלה עשויה מנירוסטה איכותית והיא בטוחה מאוד לשימוש.

מעשנה מהווה כיום כלי שלא מעט אנשים בוחרים בו עבור הגינה הפרטית שבביתם וזאת בכדי שהם יוכלו להנות מעישון בשר איכותי עבור המשפחה שלהם, עבור אורחים ועבורם כמובן. בחירת מעשנת ביצה היא ללא ספק הבחירה הנכונה כיום עבור כל אדם שמחפש מעשנת איכותית ובד בבד, קלה ונוחה לשימוש. בנוסף אליה, ניתן למצוא מעשנות איכותיות נוספות כמו מעשנת חשמלית בראדלי סמוקר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *