המסת שומן

המסת שומן

נדמה כי ישנו מרוץ בין האנשים שמחפשים פתרונות להרזיה והצרת היקפים לבין התפתחות השיטות והטכנולוגיות המאפשרות את זה. אנשים שמחפשים קיצורי דרך ישמחו לשמוע על אפשרות המסת השומן, אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר נדרשת עבודה קשה ושינוי הרגלים לצורך ירידה במשקל ושמירה על משקל תקין.

שתי שיטות להמסת שומן

מטרתו של התהליך להמסת שומן הוא לפגוע בתאי השומן, להפסיק את פעולתם, לפרק אותם ודרך מערכת הדם וחילוף החומרים לפנות אותם מהגוף. דרך אחת לבצע המסה היא דרך זריקות המכילות חומרים כימיקלים שמפרקים את תאי השומן. המטופל מקבל כמה זריקות לאזורים שבהם נדרשת המסת השומן. 

חסרונות השיטה הם האדמומיות שמשאירות אחריהן הזריקות וכמו כן ההתניות הבריאותיות על הזריקות הן רבות ולכן אינן מתאימות לכל אחד. האפשרות הנוספת להמסת שומן היא בעזרת מכשיר לייזר. קרני הלייזר מפרקות את תאי השומן ללא הליכים פולשניים וללא תופעות לוואי. המטופל יחזור לשגרה כבר ביום הטיפול ועד עתה לא נצפו תופעות לוואי או סיכונים מיוחדים בטיפולי לייזר להמסת שומן. 

טיפול ממוקד

חשוב לזכור ולהזכיר למטופלים כי טיפולי המסת שומן בקור אינם דיאטה ויש ללוות את התהליך בשינוי הרגלי תזונה, להקפיד על תזונה בריאה, פעילות גופנית ושמירה על הגוף. את תוצאות הטיפולים אפשר לראות לאחר כשבועיים מסיום הטיפול. במהלכם חשוב להקפיד על שתייה מרובה, כדי לעזור לתהליך חילוף החומרים שדרכו הגוף פולט את תאי השומן המפורקים. 

טיפולי המסת שומן אינם מתאימים לבעלי עודף משקל גבוה, לסובלים ממחלות שונות ולנשים בהיריון. יש להיוועץ עם הרופא לפני קבלת טיפול המסת שומן. לאחר טיפולי הסרת שומן עלולים להיווצר עודפי עור מהם אפשר יהיה להיפטר בעזרת ניתוחים קוסמטיים. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *