מדריך קורות חיים – עושים את זה בקלות

מדריך קורות חיים

ישראלים רבים נוטים להסתבך כאשר מגיע הרגע שבו הם מחליטים לנסח לעצמם קורות חיים. הם מציגים את עצמם בצורה מסורבלת, מוסיפים פרטים מיותרים ומכינים מסמך שפשוט לא נראה טוב. אל תעשו את הטעות הזו ותתחילו בכך שתיצרו מבנה מקצועי ומסודר למסמך לאחר שתקראו מדריך קורות חיים.

בחלק הראשוני של המסמך יש לכתוב את כל המידע אודות הפרטיים האישיים עליכם, כמו שם מלא ופרטי יצירת קשר. רצוי גם להוסיף תמונה שלכם. באמצע יש לכתוב באופן מסודר, לפי שנים או תקופות את המשרות שבהם עסקתם. לאחר מכן צריך להוסיף ידע אודות מסגרות לימודיות שהייתם בהן וכישורים נוספים שיש לכם.

תבנית מוכנה עם עיצוב לקורות החיים

בעת הכנת המסמך, שימו לב כי אתם לא צריכים להביא בחשבון רק את סדר המידע או הדרך שבה אתם בוחרים להציג את עצמכם. ישנו גם ההיבט של הכנת מסמך שיהיה מעוצב ויוכל להתאים לאופי המשרה אליה אתם מנסים להתקבל, ובדיוק לכאן נכנס התפקיד של תבניות מוכנות.

בעזרתן של תבניות עיצוב מוכנות תוכלו לקבל את השליטה בחזרה לידיים שלכם ולהחליט בקלות איך המסמך יהיה מעוצב. כך שאם אתם עוסקים במקצוע בעולם המחשבים למשל, אז תוכלו לעצב את קורות החיים בצורה מתאימה וכזו שתוכל להגדיל את הסיכויים שלכם למצוא משרה בתחום בסופו של דבר.

תייחסו חשיבות לכל פרט במסמך

קחו ברצינות את הדרך שבה אתם בוחרים להכין את המסמך ותוודאו שאתם מייחסים חשיבות מרבית לכל מילה ומילה שנמצאים במסמך. אם המטרה שעומדת לנגד עיניכם היא להתקבל למשרה טובה, אז אתם רק צריכים להתחיל בכך שתכינו מסמך שיוכל לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר, ועל כן זה יהיה רצוי לנסח קורות חיים Resumake מרשימים ככל שניתן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *