טיפול PRP – מה זה וכיצד הוא יכול לעזור?

טיפול PRP

אחת הבעיות שגברים רבים מתמודדים איתה, אחרי גיל עשרים לרוב וככל שהם מזדקנים, היא תופעה של נשירת שיער והתקרחות. הרבה גברים מוצאים את עצמם עומדים מול המראה ומגלים קרחות באזורים שונים בראש, מגלים מפרצים עמוקים בשיער, ותחושה לא נעימה שהמראה הישן והטוב, עם שיער עבה וצפוף נעלם לטובת מראה שכולל בתוכו קרחות יותר מאשר שיער. 

> קראו על טיפולי השתלת שיער בטורקיה

הרבה גברים בוחרים לעבור טיפולים שונים שיכולים לעזור להם להתמודד עם בעיה זו, או לפחות אמורים לעזור להם. אחד מהם הוא טיפול PRP. טיפול אשר מתבסס על הזרקה של טסיות דם אל הקרקפת, מתוך כוונה להצמיח שיער מחדש. 

הזרקה מתבצעת מטסיות דם של המטופל עצמו, לוקחים כמות מסוימת מאזור מסוים, ומזריקים אותו כאמור בקרקפת, מתוך כוונה לייצר עיבוי ומילוי של השיער. אותן טסיות הן עשירות ומאפשרות צמיחת שיער. כמובן שהטיפול הזה מתבצע על ידי רופאים מומחים בתחום ולא על ידי כל אחד. 

למה ולמי זה טוב?

טיפול PRP הוא טיפול עבור אנשים שניסו טיפולים אחרים ולא בהכרח הצליחו בו. מאחר ויש לא מעט טיפולי השתלת שיער, אין ספק שזה נחשב לאחד הטובים והפופולאריים שבהם, הרבה בזכות העובדה שהוא כולל שימוש בחומרים שהגוף מכיר, חומרים שבאים מתוכו ולמעשה הוא מייצר אותם. לא מדובר על חומרים חיצוניים שהגוף עלול לדחות. 

מעבר לכך, הרי טיפול PRP, יכול להיות מאוד חיוני עבור גברים שמתקשים להתמודד עם נשירת שיער וקרחות. זה יכול להקל עליהם את תהליך ההתמודדות, בפרט אם מדובר בתהליך שמחייב אותם להשתמש בתכשירים או אמצעים אחרים שלא בהכרח משרתים את המטרה שלהם, כפי שהם רואים אותה. טיפול זה יכול לספק את התוצאות הטובות ביותר עבורם. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *