כמה עולה מפיץ ריח אוטומטי?

מפיץ ריח אוטומטי

ריח אחד מן החושים של רוב בני האדם, ואלא אם אתם תתרנים, ריח יהיה דבר חשוב שיתפקד וישפיע על הרבה מאוד דברים בחיים החל מן הרגע שבו האדם קם ועד לרגע שבו הוא נרדם.

דואגים לריח נפלא כל הזמן

ברגע בו נכנסים אל הבניין מתקן חיטוי ידיים אוטומטי זה הדבר הראשון ששמים לב אליו, ולאחר מכן לריח הטוב ומשתמשים באופן טבעי בחוש הריח. כל מקום שנכנסים אליו ובו ריח טוב, מקבל באופן אוטומטי גם תגובות חיוביות ורושם ראשוני טוב. הסוד הוא לדאוג לריח טוב כל הזמן, אבל איך ניתן לעשות את הדבר הזה מבלי לנקות בכל רגע עם חומר שטיפה בריח מיוחד שנשאר ונשאר? הרי כל ריח מתנדף בסופו של דבר. הסוד לכך הוא התקנה של מפיץ ריח בפועל בצורה אוטומטית, ומידי זמן מה מפיץ את הריח הנבחר במיקום שבו הוא הותקן.

בוחרים מפיץ ריח איכותי

איזה סוג של מפיץ ריח יעשה את עבודת הפצת הריח בצורה הכי טובה? דבר זה תלוי בסוג מפיץ הריח, ויש לא מעט סוגים ודגמים של מפיצי ריח שנמכרים לשימוש נעים בבית הפרטי שלנו, במשרד ובכניסה אל הלובי. מה ההבדלים בין כל אחד מאלה? סוגי הריחות הנמכרים, כמות הריח שמופצת בכל פעם, הזמן שמספיק מילוי אחד של מיכל המפיץ, הרעש שהמכשיר מייצר בשעת הפעלה וכמות האנרגיה שזה משתמש בה במשך כל זמן ההפעלה.

ההבדלים בעלויות

כאמור, ישנם דגמים שונים של מפיצי ריח, ונכון להיום יש דגמים שונים שמהם כל אדם חופשי לבחור את זה שנראה לו הכי רלבנטי לשימוש בחלל שיהיה ריחני במידה. מפיצי ריח חשמליים יכולים לעלות כמה עשרות של שקלים ולכן מומלץ לבדוק מחיר מפיץ ריח חשמלי , וכאלה שמיועדים יותר לשימוש בחללים גדולים כבר יעלו כמה מאות של שקלים, כל זאת לא כולל המילוי שעבורו יש לבצע עוד הוצאה כספית.

> אולי יעניין אתכם גם דרכי טיפול להצפות על ידי > שאיבת הצפות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *