מה עושים אם הביטוח הסיעודי שולח דחיה?

דחייה של ביטוח סיעודי

לא מעט ישראלים מחזיקים ברשותם ביטוח סיעודי. חלק רכשו אותו בעצמם, אחרים קיבלו אותו במסגרת מקום העבודה שלהם כחלק מתנאי העבודה. יש גם מי שנהנים מביטוח סיעודי כחלק מפוליסת ביטוח רחבות יותר, בין אם מדובר בביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד. 

המטרה של ביטוח סיעוד הוא לעזור לנו למממן טיפולים, וצרכים אחרים שנוצרים במקרה בו אנחנו הופכים להיות חולים סיעודיים. בדרך כלל, הביטוח מתייחס לאנשים מבוגרים, אך זה לא בהכרח כך. כידוע, גם אנשים צעירים רבים מוצאים את עצמם במצב סיעודי, בין אם זה כתוצאה מתאונה, פציעה, מחלה ועוד. 

לצערנו, מצבים סיעודיים דורשים טיפול מיוחד, כולל ליווי של מטפל בחלק מהיום או בכל שעות היממה. מדובר על טיפולים וליווי שיכולים לעלות לא מעט כסף, ואם אין לנו ביטוח סיעודי אנחנו נתקשה מאוד לעמוד בתשלום. לצערנו, גם מי שיש לו ביטוח עלול למצוא את עצמו מתקשה לעמוד בתשלום, מאחר וחברת הביטוח מסרבת להשתתף במימון העלויות. 

מה עושים עם חברת הביטוח מסרבת?

בעיקרון, גם אם חברת הביטוח מסרבת להשתתף במימון העלויות, הרי שאנחנו יכולים לערער על ההחלטה. לא מדובר בהחלטה סופית שאחריה לא ניתן לעשות דבר. כמו במקרים רבים, כולל במקרי ביטוח, אנחנו יכולים לפנות אל החברה בשנית, עם עורך דין ביטוח סיעודי שמתמחה בנושא, ולהגיש ערעור, בין אם זה על בסיס חוות דעת מקצועיות, קרי של רופאים שיתמכו בטענה שלנו ובין אם זה על בסיס מסמכים שונים. 

חשוב לציין, זכותה של החברה לבקש מאיתנו לעבור בדיקות ומבדקים שיוכיחו את מצבנו, וכן זכותה לסרב לנו גם בשנית. אך בכל מקרה, חשוב מאוד שנדע, אנחנו יכולים לערער על ההחלטה, זו זכותנו המלאה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *