עוגת ספיידרמן מבצק סוכר

עוגת ספיידרמן מבצק סוכר

ספיידרמן הוא גיבור על אותו ילדים אוהבים ומעריצים. איזה ילד לא רוצה להיות ספיידרמן בעל כישרון טיפוס על אנושי? בשל עובדה זו, חברות שפים יצירתיים ובעלי מעוף, מציעות לכם לרכוש לילדכם עוגות ספיידרמן מבצק סוכר. אלה הן לא רק עוגות מרשימות למראה, הן טעימות להפליא, שכן בצק הסוכר עושה את העבודה.

למי מתאימות עוגות ספיידרמן?

במיוחד בנים מעריצים את הדמות, יש להם משחקי מחשב של ספיידרמן, משחקי קונסולות, בחג הפורים לא מעט מהם מעדיפים להתחפש לספיידרמן, זהו חלק אינטגרלי מעולם התוכן שלהם.

לאכול את ספיידרמן

אם אתם חוגגים יום הולדת לבן שלכם ורוצים להפתיע אותו ואת חבריו בעוגה מרשימה, ססגונית, בגוונים של כחול ואדום, עוגת ספיידרמן הינה רעיון מעולה. כל ילד ישמח לקבל עוגה שכזו העשויה מבצק סוכר, לעיתים הם יחששו לנגוס בה, שהרי היא נראית כמו יצירת אמנות לכל דבר ועניין.

אילו עוגות ספיידרמן תוכלו לקנות?

בראש ובראשונה יש לפנות לאתר שפים אשר אופים עוגות יצירתיות, בעלות מעוף, אין עוגה אחת דומה לאחרת. אפשר למצוא עוגת ספיידרמן מבצק סוכר בעלת שתי קומות, מעוצבת בידי הקונדיטוריה של השפים, עוגת ספיידרמן וחברים, בכל עוגה שכזו ניתן לנעוץ נר מספר שהוא בעצם גילו של הילד.

בנוסף קיימות עוד עוגות ספיידרמן מבצק סוכר, עוגת בגוונים של כחול אדום, ועוד, הבחירה כלל איננה פשוטה, זאת מכיוון שהעוגות נראות כה מרשימות, יצירתיות וססגוניות.

מהו בצק סוכר?

בצק סוכר הוא  מתוק מאוד, וחומר הגלם העיקרי ממנו עשויות העוגות הוא סוכר. כך ניתן לצפות עוגות ולפסל אותן, לשם כך נדרש כישרון רב. ישנו בצק רגיל המשמש לציפוי ובצק פיסולי, באמצעותו ניתן לפסל כל דבר שרק שתרצו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *