למה עגילים צמודים הם כל כך פופולאריים

עגילים צמודים

כשאנחנו מדברים על תכשיטים, תמיד מעניין וכיף לבחור משהו חדש. כשאנחנו מתכוננות לאירוע, מארגנות את הלוק המנצח, הוא תמיד יהיה מלווה בתשומת לב וחשיבה רבה בנוגע לתכשיטים שנענוד. התכשיט שאפשר להגדיר אותו כזה שמשלים את הלוק, הם העגילים.

בנוסף, סוג העגילים אותם את עונדת יכול לומר הרבה מאוד עלייך ועל האישיות שלך. בין אם את בוחרת עגילים צמודים זהב , עגילים תלויים, עגילי חישוק, או כל סוג אחר. מה שחשוב לשים לב, זה לשילוב המנצח של סוג העגיל, הצבע שלו והצורה, עם גוון הבגד וסגנונו.

למה אנחנו כל כך אוהבות עגילים?

העגילים תמיד היו הסמל הנשי, גם בעבר בשנים קודמות, נשים תמיד ענדו עגילים. כאשר ראינו אישה עם עגיל, ידענו שמדובר באישה אמידה ובעלת מעמד גבוה, במיוחד עם בעגיל היה משובץ יהלום.

אנחנו אוהבות לענוד עגילים ותכשיטים שונים, בכדי להפגין יופי, חן ואלגנטיות. עגיל מסוגנן, יכול לשדרג כל מלתחה ובגד, אפילו אם הוא דהוי ומשומש.

אתן לא צריכות שנספר לכן עד כמה המבחר גדול. מחיפוש קצר בגוגל, אנו נמצא סוגים רבים של עגילים, בצבעים שונים וסגנונות רבים, עגילים עם אבני חן ויהלומים לכל עגיל יש נוכחות משלו ואמירה ייחודית.

עגילים צמודים

הטרנד הכי פופולרי בשנים האחרונות הוא עגילים צמודים. למה עגילים צמודים הם כל כך פופולאריים? הנה הסיבה העיקרית לכך.

נשים רבות מעדיפות לענוד עגילים צמודים לאוזן, זאת מכיוון שעגילים תלויים לפעמים נתפסים בבגדים והם מושכים את האוזן בצורה מכאיבה מאוד.

בנוסף, אם אתן עונדות עגילים יקרים ויוקרתיים יותר של kai jewelry , עדיף שהן יהיו צמודות, כך הסיכוי שלהן ליפול ולהיאבד נמוכות יותר. ו… בצבא אתן יכולות לענוד רק עגילים צמודות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *