איך מתבצעת קליטת חשבוניות?

קליטת חשבוניות

העבודה של רואה החשבון היא עבודה מורכבת ולא פשוטה. מטרתו של כל אדם השוכר את שירותיו של רואה חשבון היא שהוא ייצג אותו מול רשויות המס ויתנהל מולם במקומו. יכול להיות שבדמיון של מי שלא מכיר את התחום, רואה חשבון הוא אחד שיושב לו במשרד, מסביבו ערמות ניירת אדירה והוא אמור לעשות בהם סדר בכדי לעשות את מה שהוא צריך. האמת היא שכמו כולם גם רואי החשבון מעוניינים להפטר מהררי הניירת ולעבור לפעילות ממוחשבת של מערכת לניהול רכש בעסקים ככל האפשר בכדי להתנהל בצורה יעילה יותר ושמבצעת .

קליטת חשבוניות באמצעות מערכת ממוחשבת

אחד הפיתוחים החדישים בעולם ניהול החשבונות היא מערכת מבוססת טכנולוגיית ocr אשר יכולה לקבל חשבוניות כמעט מכל סוג ולהוציא ממנה את הנתונים הרלוונטיים – אם זה הסכום, מספר העוסק, השם של מנפיק החשבונית וכמובן התאריך. המערכת יודעת להכניס את כל הנתונים האלו לטבלה מסודרת אשר מאפשרת בקרה מלאה על כל מה שנקלט ומציעה מגוון רחב של אפשרויות שיכולות להקל את החיים על כל רואה חשבון או בעל עסק שמנהל את החשבונות בעצמו.

החיסכון הגדול – זמן וכוח אדם

מערכת ממוחשבת של קליטת חשבוניות יכולה לחסוך לעסק את הדבר החשוב ביותר – זמן וכוח אדם. אם בעבר על מנת לנהל את קליטת החשבוניות היה צורך בתהליך מסורבל, שמתחיל בעת קבלת חשבונית. החשבונית הייתה מועברת לרואה החשבון שתפקידו לנתח את החשבונית במטרה להפחית או לקזז את תשלומי המס של העסק, תהליך שלוקח זמן וכמובן מייקר את עלויות ניהול החשבונות. שימוש במערכת ממחושבת שיודעת לקלוט את הנתונים של החשבונית ובתוך שניות להציג את כל הפרטים הרלוונטיים בצורה מסודרת יכולה לחסוך לעסק זמן רב וכסף ויכולה להיות לעזרה גם בניהול מסודר של הוצאות העסק.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *