עדשות מגע מולטיפוקל – איך להתרגל לעטיית עדשות מגע

עדשות מגע מולטיפוקל - איך להתרגל לעטיית עדשות מגע

החלטתם להניח את המשקפיים בצד ולהקל על עצמכם עם עדשות מגע מולטיפוקל חדשות? קודם כל, כדאי שתתכוננו לשינוי משמעותי באיכות חיי היום יום שלכם. להתחיל משהו חדש זה אף פעם לא קל, לכל שינוי צריך להתרגל. בדיוק בשביל זה כתבנו מאמר שיעזור לכם לעבור את שלב ההסתגלות בצורה הקלה ביותר.

אז איך אפשר להתרגל לעדשות מגע מולטיפוקל ?


כמו כל דבר חדש שנכנס לחיינו, בהתחלה תמיד קשה לזכור או לעקוב. ואם העניין מצריך טיפול קפדני או הקפדה על יותר משלב אחד – נצטרך עזרה קלה. הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם להתרגל לעדשות המגע החדשות שלכם במהירות וביעילות:

  • עצם זר על העין – תמיד לא נעים עד שמתרגלים. בימים הראשונים של עטיית העדשות, כנראה תחושו מעין אי נוחות על הקרנית. תרגישו התייבשות מהירה יותר ועקצוץ לא נעים. על מנת לפתור בעיה זו, קיימת תמיסה המכילה חומצה היאלורונית אשר תקל בצורה מיידית על התחושות בעין.
  • הוראות זו לא מילה גסה – לטיפול שוטף ונכון בעדשות מגע, ישנו סדר פעולות ספציפי שיש לבצע. לכולנו בהתחלה יהיה קשה לזכור את הסדר הנכון ואת כל השלבים. ההמלצה- מצאו מקום קבוע בו יהיו כל התכשירים הקשורים לעדשות והדפיסו לכם את השלבים בסדר הנכון. עד שכמובן תשלטו בחומד הנלמד בעצמכם.
  • מה שמתאים לכם – כמובן שההמלצה הבסיסית והחשובה ביותר תהיה להתייעץ ולרכוש את סוג העדשות המתאים ביותר לכם. שימו לב כי קיימים גם חומרים שונים מהם עשויות העדשות. אל תתפשרו על העיניים שלכם.

פתרונות לראייה טובה יש לא מעט, עדשות מגע מולטיפוקל נכון להיות נחשבות לאחד מהפתרונות הנוחים ביותר. להתרגל לעדשות מגע זו לא משימה קשה כמו שהיא נשמעת. בהצלחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *