איך בוחרים כפתור מצוקה עבור ההורים

איך בוחרים כפתור מצוקה עבור ההורים

העלייה בתוחלת החיים הפכה את לחצני המצוקה למוצר בסיסי ומבוקש. כמעט בכל בית בו מתגוררים בני גיל הזהב נמצא היום כפתור מצוקה אחד לפחות. אם אתם עומדים לקראת התקנת כפתור המצוקה הראשון שלכם – הגעתם למקום הנכון! אנחנו נסביר כאן איך בוחרים נכון ומה חשוב לבדוק. אל תמהרו להתפשר על פחות מהמענה הטוב ביותר בעבור הוריכם. יש לכם זכות מלאה לשאול שאלות ולבחון את מהירות בתגובה של צוות המוקד. 

מה הכי מתאים לנו?

כפתור מצוקה נועד לאפשר לקשישים להזעיק עזרה בשעת מצוקה. על הכפתור להיות נגיש ופשוט לשימוש. עלינו לוודא שבני הבית יודעים כיצד להשתמש בכפתור ואכן נעזרים בו בשעת צרה. כפתורי מצוקה הוכיחו את עצמם כמצילי חיים. התקנת הכפתור מומלצת לקשישים, חולי לב, חולים במחלות כרוניות, נכים וכל אדם שמתגורר לבדו ומעוניין לחזק את תחושת הביטחון. לחצן מצוקה מבטיח לכם מענה מסביב לשעון. קיימת אופציה של התקנת כפתור על צמיד או שעון יד. 

זמן התגובה של המוקד

הפרמטר החשוב ביותר לבחינת לחצני מצוקה הוא מהירות התגובה של הצוות בשעת חירום. כדאי לבחור בחברה שמתחייבת למענה המהיר ביותר ומוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. בזמן שמישהו מנסה לפרוץ פנימה אל הדירה או שאתם חשים ברע ומצליחים בכוחות האחרונים להגיע אל כפתור המצוקה, תרצו לדעת שיגיע אליכם סיוע בתוך דקות. 

מענה רחב למספר בעיות

כפתורי מצוקה נבחנים גם ביכולת שלהם לענות לכמה שיותר צרכים וציפיות. בחירה נבונה תהיה מוקד סיוע שמספק מענה רפואי רחב ככל האפשר בתוספת אפשרות של דיווח לבן משפחה על מצב מצוקה או העברת קריאה דחופה למוקד המשטרה. על הצוות לדעת לזהות מקרי חירום ולספק מענה נכון ומהיר ללא עיכובים או שאלות מיותרות. 

​למידע נוסף היכנסו לאתר של נטלי שירותי רפואה 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *