CBT דגשים והמלצות לטיפול יעיל

CBT דגשים והמלצות לטיפול

שיטת CBT ידועה כגישה טיפולית יעילה שמתפתחת ומתחדשת ללא הרף. מטפלים שמבססים את עבודתם על שיטת CBT משתתפים באופן קבוע בהשתלמויות בארץ ובעולם. אם אתם מעוניינים בטיפול CBT ומתקשים לבחור נכון את המטפל שלכם או מעוניינים לקבל עוד מידע – הגעתם למקום הנכון. אנחנו נסביר כאן איך מוצאים מטפל מתאים ומה הופך את הטיפול היעיל ביותר.

איפה אפשר למצוא מטפל CBT מצוין?

  1. לבקש המלצות מאנשים שאתם מכירים
  2. המלצות של היועצת בבית הספר (רלוונטי בעבור בני נוער וילדים)
  3. סקירת המלצות אונליין תוך הקפדה על בחירה בהמלצות אמינות ורלוונטיות
  4. אינדקסים של מטפלים שמבצעים אימות להכשרת המטפלים והמלצות

המפתח לטיפול יעיל הוא מטפל שבהכשרתו הינו פסיכולוג בחיפה שיש לכם כימיה טובה אתו ואתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו. עליכם להרגיש בנוח לחשוף בפני המטפל פרטים אישיים. כדאי לברר פרטים על ההכשרה הספציפית, שנות הניסיון, תחומי התמחות, זמינות, מיקום הקליניקה, עלויות. הקשיבו לתחושת הבטן שלכם ותבחרו נכון במטפל שגורם לכם להרגיש בנוח.

יתרונות של טיפול CBT

בעבור אלו שאינם מכירים את שיטת ה-CBT נסביר שזוהי טכניקת טיפול נפשי שמתבססת על אלפי מחקרים. גדולי החוקרים בתחום בריאות הנפש בחנו את השיטה וקבעו שהיא יעילה ואף מומלצת. כיום, טיפול בשיטת CBT הוא הבטחה ליעילות.

הטיפול שם דגש על אבחון מדויק של הבעיה ועל ההתקדמות של המטופל במהלך סדרת הטיפולים. תכנית טיפול אישית מורכבת בעבור כל מטופל בהתאם לצרכים ספציפיים וקשיים רלוונטיים שפוגעים באיכות החיים.

טיפול בשיטת CBT נחשבת כה מוצלחת היות והיא מעניקה למטופל את הכלים והידע להמשך טיפול עצמי. המטופל לומד להבין את הבעיה, להכיר בה, לזהות את התסמינים ולשפר את איכות החיים שלו. ברוב המקרים סדרת הטיפולים תכלול עד 20 פגישות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *