צעצועים לגורים: איך לשחק איתם נכון?

צעצועים לגורים

משחק עם גורים הוא חלק חשוב מהחיים ומתהליכי ההתפתחות שלו. המשחק הנכון מעשיר את היום של הגור, מקנה לו יכולות נחוצות ומספק לכם שעות של חוויה משותפת. צעצועים הם חלק מהמשחק, ואתם, כמי שמגדלים את גור הכלבים צריכים לדעת איך לשחק נכון וטוב.

כך משחקים נכון עם גורים

  • כל משחק הוא אמצעי להנאה. חשוב שגם אתם וגם הגור ייהנה משעת המשחק. לכן חשוב לגוון במשחקים ולמצוא גיוונים חדשים בעזרת צעצועים חדשים ומשחקים נוספים.
  • זכרו שהגור חייב להיות ממושמע במהלך המשחק. הוא צריך לציית לפקודות ולהתנהג בצורה הולמת. במידה והוא חורג מהכללים שלכם – אתם מפסיקים את המשחק. אל תבליגו כדי למנוע הישנות של התנהגויות כאלו במשחקים עתידיים. משחק הוא זמן נעים וטוב ללא חריגות.
  • תגמלו את הגור על המאמץ בעזרת חטיפים לכלבים . זכרו שהתגמול והחיזוק החיובי עושים לכלב כל כך הרבה, הוא רוכש את ההבנה שצריך להתאמץ כדי לקבל. הוא לומד לבצע פעולות ומחזק את האמון שלו בכם.
  • הכלב צריך לחוות במהלך משחק חוויות של הצלחה ושל ניצחון. מצד אחד אתם גורמים לו להתאמץ ולעשות את הכי טוב שהוא מסוגל כדי להתפתח. אך מצד שני מאפשרים לו מידי פעם לחוש את טעם הניצחון.
  • כדאי לקבל הדרכות ולצפות במשחקים של מאלפים מקצועיים עם גורים. תוכלו לרכוש ידע רב והמון פרקטיקה שתוכלו ליישם אותם באופן מידי עם הגור שלכם.
  • משחק טוב מפתח את הכלב מכל בחינה שהיא. הוא משחק ולומד להתאמץ, לאתגר את עצמו. למלא תפקידים ולעמוד בפקודות. כל זה גם אם הדבר אינו קל עבורו.
  • היו עקביים והתמידו עם המשחקים כדי להקנות לכלב יכולות ולסגל אותו למשחקים נאותים ברמה גבוהה בהתאם ליכולות שלו.

    >הטיפים באדיבות חנות ציוד לבעלי חיים בפתח תקווה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *