עיסוי באבנים חמות – כיצד ניגשים אליו?

1701329-min

כל תהליך רפואי שנבחר או נצטרך לעבור, יהיה נכון מצידנו לשבת לפני כן ולבדוק האם התהליך נכון עבורנו, מה בדיוק אנחנו אמורים לעבור, כיצד זה אמור להתבצע, על ידי מי וכמה זמן זה אמור לקחת.

הדבר איננו שונה כשאנחנו מבקשים לעבור תהליך עיסוי מסוים. לכן, אם אנחנו בוחרים למשל, לעבור תהליך עיסוי באבנים חמות, אז יהיה נכון מצידנו ללמוד על הנושא לפני כן ולא לבצע את התהליך מבלי לדעת מה בדיוק אנחנו אמורים לעבור וכיצד זה אמור להתבצע. אנחנו צריכים לדעת מה אמור המעסה לעשות ומה המטרה שלו בעצם השימוש באבנים חמות.

 

צריך לומר, מדובר על תהליך לא מורכב. לא מדובר כאן בפרוצדורה רפואית, אלא בעיסוי רגיל אשר משלב בתוכו שימוש באבנים חמות. האבנים מונחות על גבי הגב או הבטן שלנו, וכך אנחנו יכולים ליהנות מאפקט נוסף בתהליך. זה יכול להיות מאוד שימוש עבור מי שמתמודד עם כאבי גב, מתחים ושרירים תפוסים.

 

איך נכון לבחור את המקום בו נערוך את העיסוי?

ישנם לא מעט מקומות שיכולים להציע לנו אפשרות לבצע עיסוי באבנים חמות. אך באופן טבעי, אנחנו נרצה לבצע את העיסוי אך ורק במקומות מקצועיים, מקומות שמתמחים בכך. אנחנו נבחן היטב מה סוג השירותים שהמקום מציע, איזה ניסיון יש לצוות במקום וכיצד אנחנו יכולים להיות בטוחים שהשירות שנקבל הוא מקצועי ונכון.

חשוב להדגיש, עיסוי באבנים חמות, כמו כל עיסוי אחר שעושים במלון או ספא, אם הוא מתבצע באופן לא מקצועי עלול לייצר בעיות ונזקים פיזיים שונים. לכן, אנחנו צריכים להקפיד על כך שנבחר מקום מקצועי ואיכותי בו נבצע את הטיפול באופן נכון, בשביל שנוכל לצאת ממנו עם גוף רפוי ומשוחרר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *