קבלת אזרחות דרך נישואין – המדריך המלא

קבלת אזרחות דרך נישואין

מזל טוב! מצאתם את בחיר או בחירת ליבכם ואתם מעוניינים להקים חיים משותפים. במידה ומדובר בעובד או עובדת זרה מסתבר שהתהליך לא כל כך פשוט. על מנת להתחיל את חייכם על בן או בת הזוג לקבל תחילה אזרחות ישראלית וזאת בכדי שיוכל להישאר בארץ. כמובן שלאחר החתונה האזרחות המיוחל אכן תגיע אך על מנת להגיע למעמד המשמח יש לעבור תחילה דרך משמעותית מאוד.

איך לקבל אזרחות לבן זוג זר?

הדרך הטובה ביותר להסדיר את מעמדו של עובד זר בישראל היא כמובן על ידי קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין . זוהי דרך קלה ופשוטה יותר מאשר קבלת מעמד של קבע והיא לוקחת פחות זמן. אך גם כאן יש לא מעט מכשולים. מדינת ישראל אינה מאפשרת נישואים מסוג זה ולכן על בני הזוג לטוס לחו"ל בכדי להתחתן. הסגה העיקרית במקרים מסוג זה הם שלאחר החתונה בן הזוג הזר לא יורשה להיכנס חזרה ארצה וזאת מכיוון שאזרחותו עדיין לא קבועה בחוק.

גם על בעיה זאת ניתן להתגבר בזכות נישואי סלוודור או לחלופין נישואי פרגוואי. בהסדר נישואים זה אין צורך ששני בני הזוג יעזבו את המדינה בכדי לבצע את הליך החתונה אלא מספיק שרק אחד מבני הזוג יעשה זאת. בן הזוג הישראלי יכול לצאת מהארץ, לבצע את הרישום באחת המדינות הללו ואז לחזור מבלי שבן הזוג הזר יפגע מכך.

קבלת עזרה מקצועית

תהליך קבלת אזרחות דרך נישואין נשמע הליך קל על פניו אך ניתן לומר שאין זה מדויק. על מנת לעבור את התהליך בהצלחה מבלי לגרום לפרידה בין בני הזוג או לכל בעיה אחרת מומלץ לשקול את עזרתו של עו״ד זרי חזן עורך דין מקצועי אשר ילווה את התהליך בבטחה ויאפשר לכם לממש את הקשר גם בישראל.

> קבלו מידע על תפקידו של עו"ד הגירה בקישור

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *