מה השיטה היעילה לטיפול בצלקות?

טיפול בצלקות

צלקות יכולות להופיע על גבי העור שלנו בעיקר בעת פציעה, חתך או כוויה ויש מקרים של צלקת מולדת. כיום יש לא מעט סיבות שעלולות להוביל לצלקות וחשוב שתדעו כיצד לטפל במצב כזה על ידי האופציות הנתונות לרשותכם.

צלקות  נחשבות ליכולות להוביל לצלקות בכל חלקי הגוף ואנו לא רוצים שהעור שלנו יראה פגועה או לא אסתטי.

לכן אנחנו מחפשים שיטות יעילות לטיפול בצלקות.

אז באיזה טיפולים מדובר?

טיפול בצלקות אפשרי לאחר אבחון אצל רופא עור או אצל מומחים בטיפולי אסתטיים. בתחילה כדאי לדעת על איזה סוג צלקת מדובר, מה העומק שלה וכיצד אפשר לטפל בה.

לאחר מכן יוכל רופא עור לעזור לכם להתאים משחה או טיפול מיוחד להעלמת צלקות כאשר יש מקרים שאפשר להעלים צלקות אפילו בלייזר או לטשטש אותן עד כמה שניתן.

טיפול בצלקות נעשה באמצעות חידוש מרקם העור ושיפור גמישות ומרקם הצלקת לטשטוש מירבי שלה. הטיפולים כוללים הענקת גוון אחיד לעור לאחר שיפור גוון צלקות מאדום או חום או לבן, תוך החזרת הגוון הטבעי של העור לאזור שבו ישנה צלקת.

חשוב לדעת שהמושג העלמת צלקות הוא שם קצת כללים מידי, כי צלקת לא באמת נעלמת לחלוטין, אבל בהחלט אפשר לטשטש אותה. אם תנסו טיפולים כמו: העלמות צלקות אצל מומחים באסתטיקה רפואית, תוכלו להעלים גם צלקות מפיה או ניתוחים וגם כאלה שנוצרות עקב טיפול באקנה או התבגרות של העור.

באמצעות מומחים לבריאות העור תוכלו להיפטר מחוסר אסתטיקה לו גורמת צלקת גדולה ולהחזיר את המראה האסתטי לעור שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *