בניית קורות חיים – טיפים לכתיבת קו"ח שימצאו לכם עבודה

קובץ קורות חיים הוא כרטיס הביקור שלכם ההזדמנות שלכם לעשות רושם ראשוני חיובי. 

במיוחד בענף ההייטק, אתם צריכים לדעת איך לכתוב קו"ח מרשימים, שיפתחו לכם דלתות.

קבלו מאיתנו כמה טיפים שיעזרו לכם להיראות טוב יותר:

 

בניית קורות חיים להייטק – עמוד אחד זה מספיק

מגייסים קוראים עשרות עד מאות קבצי קורות חיים בתהליכי גיוס. לכן, הם זקוקים לאינפורמציה מקוצרת, ממוקדת וברורה. אם אתם כותבים יותר מעמוד אחד, יש סיכוי טוב שלא יגיעו אליו כלל ובכל מקרה, מספיק עמוד אחד כדי לכתוב קו"ח באופן אפקטיבי, ממוקד וענייני.

 

התאמת הקו"ח למשרה

אם אתם מגישים קו"ח בתקווה להתקבל למשרה נחשקת בהייטק, יש להניח שיהיה פחות רלוונטי לציין את הניסיון שלכם במלצרות, לפני 10 שנים. הקפידו להדגיש ולציין את התקופות בחיים, שבהן רכשתם כלים מתאימים לתפקיד: קורסים רלוונטיים לתחום באופן ישיר, או עקיף (למשל קורס באנגלית מקצועית הוא בעל קשר עקיף לתפקידים שונים בהייטק), משרות ניהול, משרות טכנולוגיות וכן הלאה.

 

קורות חיים באנגלית למשרות הייטק

חברות הייטק רבות מתנהלות באנגלית חלק ניכר מהזמן. אנגלית משמשת לרוב המונחים המקצועיים בתחום, לתקשורת עם לקוחות וקולגות בחו"ל ועוד. לכן, קו"ח באנגלית זה בדרך כלל מה שמועמדים להייטק לתפקיד data scientist, software engineer ועוד תפקידי הייטק אחרים מצופים להגיש.

יחד עם זאת, אם מודעת הדרושים כתובה בעברית, כדאי להגיש קו"ח גם בעברית וגם באנגלית.

 

לסיכום

הגשת קורות חיים לתפקיד נחשק בחברת הייטק צריכה להיעשות לפי כללי הענף. לכן חשוב להתמקד במשרות וקורסים שלכם מהעבר, רק אם הם רלוונטיים לתחום. יש לכתוב את הקו"ח באנגלית – בייחוד אם המודעה פורסמה באנגלית.

כנסו לאתר שלנו לבחירת תבנית מתאימה וכתיבת קו"ח מתאימים למשרות הייטק!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *