5 סוגים של פלאגים אנאליים שכדאי לנסות

מי שרוצה להתנסות בחדירות אנאליות משמע- חדירות מגרות אל פי הטבעת וחדירות שמספקות גירוי של נקודת ה הגי' – יוכל לעשות זאת בקלות באמצעות שימוש בפלאג אנאלי

מה צריך לדעת על פלאג אנאלי?

פלאגים אנאליים נועדו להחדרה אחורית תוך שהם מקנים עונג מושלם רצף וביטחון למי שמשתמש בהם. המוצר נועד לעינוג עצמי או הדדי ויש כמה סוגים של פלאגים שחשוב להכיר. אז אם אתם נכנסים לחנות סקס באינטרנט כדאי שתכירו את סוגי הפלאגים הבאים: 

חרוזים אנאליים – חרוזים שניתן להחדיר אל פי הטבעת בהדרגה ובכך ליהנות מחדירה והתנסות הדרגתית תוך בדיקת היכולות שלכם בכל הנוגע למין אנאלי. כיום יש חרוזים בגדלים שונים ואפשר לבחור את מה שמתאים לכם מתוך קטלוג של חנויות סקס באינטרנט. 

חוקן – אם אתם רוצים לנקות את הגוף וגם להתענג ברטט מושלם עם חדירה מושלמת תמיד אפשר לבחור חוקן מקצועי אותו ניתן להחדיר לפי הטבעת ובכך ליהנות מגירוי אנאלי  מושלם. 

דילדו אנאלי – ממש כמו הדילדו הרגיל אותו מחדירים אל הווגינה או על פי הטבעת: דילדו אנאלי מספק את אותה תחושה וחדירה דומה רק מאחור. דילדו הוא מוצר שנראה כמו פין בגדלים שונים והוא מענג נקודות הג'י ומאפשר עונג מושלם לגברים ונשים ומקנה גם את האפשרות ליהנות מחדירות מעצימות. 

מעסה פרוסטטה – מעסה אנאלי מסיליקון רפואי נוח וקל לשימוש. בחרו מכשיר עיסוי איכותי שישפר את האורגזמות המיניות האחוריות שלכם. 

לסיכום, כיום יש לא מעט אביזרי מין שאתם יכולים לבחור מהם ויש לבחור כאלה שיעצימו את האורגזמה המינית שלכם ויספקו חדירה אנאלית בטוחה ומושלמת. אז זה הזמן להיכנס לחנות סקס באינטרנט ולבחור אביזרי מין אנאליים שמתאימים לצרכים שלכם. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *