מתנות לידה מעוצבות

מתנות לידה מעוצבות

מזל טוב! אישה אשר חשובה לכם יולדת – אכן מאורע משמח 🙂 , ילדה, וכעת אתם רוצים להעניק לבת המשפחה, לחברה הטובה, או לעמיתה לעבודה – מתנה ליולדת שהיא כיפית ומכובדת. כאשר מישהי קרובה מביאה חיים לעולם, רבים רוצים לשמח אותה ולשמוח יחד עמה, בהביאה את הרך הנולד לבית, למשרד או למקום מפגש מתאים. ברגעים כאלה, אתם רוצים לרגש את האם הטרייה ולהעניק עבורה ועבור התינוק מתנות לידה מעוצבות. אז במה כדאי לבחור? הנה כמה אפשרויות מעולות: 

מארזי שי לתינוק

כדי לפנק יולדת ואת תינוקה, ניתן לבחור מארזי שי מעוצבים לתינוק הרך או מתנת לידה מותאמת אישית. כיום אפשר לבחור מגוון מארזים מעוצבים בהם פריטי כותנה רכים ושימושיים. בחנויות און ליין למתנות לתינוק, אפשר למצוא לא מעט מארזים יפים ומעוצבים המכילים מגוון פריטים, כמו: חיתולי בד רכים, ביגוד נוח ומתאים לתינוק בן כמה ימים, כובע חמוד, בובת דובי נעימה, בקבוקים וכל מה שאם טרייה ותינוקה זקוקים לו.

תיק החתלה

אופציה נוספת למתנה ליולדת כזו שימושית ונכונה היא: תיק החתלה. רכשו תיק מעוצב, אך גם פרקטי שיש בו את כלל התאים הדרושים לאחסון מושלם. קחו בחשבון שההורים הטריים צריכים לקחת עמם מגוון חפצים כאשר הם יוצאים עם התינוק. כמו חיתולים, בקבוקים, מטרנה, מגבונים לחים, ארנק, צעצוע וכל מה שצריך כדי לבלות עם הרך הנולד מחוץ לבית. לכן בחירת תיק מעוצב בגווני יוניסקס, עם תאים מתאימים: תהיה נכונה.

שובר מתנה להורים

אם אתם יודעים שהתינוק קיבל מספיק מתנות שיספיקו לו לפחות עד לתיכון, תוכלו לפנק דווקא את ההורים. רכשו עבורם שובר מתנה לספא ועיסוי זוגי מפנק ומקצועי. בחרו עבורם כרטיסים לסרט טוב ומסעדה. פנקו את ההורים במארזי שי מושלמים ומפנקים המכילים חלוקי רחצה, מגבות, כלי טיפוח ואף סיגרים: עמם ניתן לחגוג את בואו של התינוק לעולם. באמצעות הפריטים האלה, ומתנות לידה מעוצבות ומקוריות – ניתן לשמח כל זוג הורים, ולהפוך אותם למרוצים, שמחים ומאושרים!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *