השקעות נדל"ן בקפריסין – למי פונים

כשאנחנו רוצים להשקיע בנכס או עסק מסוים בארץ, אז ברור לנו למי אנחנו אמורים לפנות בשביל לבצע את התהליך. אנחנו יכולים לפנות אל בעל הנכס או בעל העסק, וכך יש לנו אפשרות לדעת האם ניתן להשקיע וכמה זה יעלה לנו. 

כשאנחנו מחפשים השקעות בחו"ל, זה מעט יותר מורכב. אנחנו לא יכולים לעשות את זה בצורה כזו אלא אנחנו חייבים לפנות אל גורם מקצועי שמתמחה בכך. זאת על מנת שנוכל לבצע את התהליך בצורה אפקטיבית ומסודרת. אנחנו צריכים לוודא שהתהליך מתבצע על ידי גורמים שמכירים את התחום ויכולים לספק לנו אפשרויות השקעה שונות. צריך לזכור, מעבר לכך, שאנחנו צריכים לבצע את התהליך דרך גורמים שמכירים את המדינה, מכירים את החוקים שלה, בוודאי גם מכירים את כל מה שקשור להיבטים של מיסוי וכדומה. 

למשל, אם אנחנו מחליטים לפנות למסלול של השקעות נדל"ן בקפריסין, אזי שעלינו לעשות זאת על ידי גורם מקצועי שמכיר היטב את השוק ואת כל מה שמתרחש בו, כולל כל מה שקשור להיבטים של מסים, וכדומה. 

איך יודעים למי לפנות?

בסופו של דבר, אנחנו צריכים לפנות אל גורם מקצועי, מנוסה, גורם שאנחנו יכולים לסמוך עליו שיהיה מסוגל לספק עבורנו את הכלים הטובים ביותר להשקעה באי. מדובר על חברות השקעות או חברות שעוזרות לישראלים למצוא נכסים כמו דירות מגורים בקפריסין בתנאים טובים. 

הן צריכות להציג אופציות שונות, להסביר מה הערך של כל נכס, מה התשואה הפוטנציאלית ועוד. כמו כן, צריך לפרט, ממי רוכשים את הנכס, איך זה מתבצע, כמה מסים צריך לשלם ומי אחראי על כל תהליך העבודה מול הגורמים השונים, כולל השוכרים. זה נכון לגבי השכרה קצרת טווח וכן השכרה ארוכת טווח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *