לימודי שחייה לילדים – רק עם מישהו בעל ניסיון

שחייה הינה פעילות ספורטיבית מהנה ובריאה עד מאוד. מי לא אוהב לבלות בימי הקיץ הלוהטים בבריכות השחייה העירוניות או בחוף הים? על מנת שהילדים שלנו יוכלו להנות מכל הטוב שיש במים יחד עם חבריהם, חשוב שנלמד אותם לשחות כמו שצריך רק עם מישהו בעל ניסיון והסמכה בתחום לימודי שחייה לילדים. אחרי הכל, לשחות ללא פיקוח, השגחה ולימוד כמו שצריך זה לא עניין פשוט כל כך. ילדים שאינם לומדים לשחות כמו שצריך עלולים להיות חשופים לסכנות של טביעה חלילה.

עד כמה זה חשוב שמישהו בעל ניסיון ילמד את הילדים שלכם?

כאשר אתם רוצים לרשום את הילדים שלכם בחוג שחייה פרטי או דרך בית ספר לשחייה, חשוב מאוד לבדוק מה הרקורד של מדריכי השחייה. האם הם הרבה זמן בתחום? ויותר מזה – עד כמה הם מנוסים בלימוד ילדים? חשוב מאוד שמורה לשחייה יידע איך לפנות לילדים בשפה שלהם ולגרום להם להתקדם ולהשתפר עם הזמן.

הרבה הורים רושמים את הילדים שלהם לחוגי שחייה יחד בתוך קבוצת ילדים. חשוב מאוד שמורה השחייה ידע לפנות גם לקבוצה בתור יחידה אחת אך לא יישכח להבין היטב מה הרמה של הילד הספציפי. ייתכן והילד שלכם מתעכב טיפה יותר משאר הקבוצה או מתקדם בהשוואה לשאר הקבוצה, והמדריך חייב לעקוב אחרי זה ולטפל בהתאם.

למה זה בכלל חשוב שילדים ילמדו לשחות בשלב מוקדם?

שחיה הינה פעילות שאין להמעיט בחשיבותה. מלבד הכיף שהיא מעניקה למי שמבצע אותה, היא מאפשר מספר רב של תרגילי שחייה ועבודה על קבוצות שרירים שונות, ובעצם משפיעה לטובה על כלל מערכות הגוף. אין צורך להוסיף שילדים ישמחו לדעת לשמות כבר מגיל צעיר ולהנות מכל חופשת קיץ יחד עם החברים שלהם בבואם לבריכת השחייה המקומית או לחוף הים יחד עם המשפחה.

רושמים את הילדים שלכם ללימודי שחייה לילדים? תעשו את זה רק עם מישהו בעל ניסיון מוכח!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *