איך לבחור מדבקות קיר לבנות?

מדבקות קיר לבנות הם מוצר זול יחסית אך הערך שלהם גבוה מאוד. המדבקות מצליחות ליצור שינוי מדהים בכל המראה הכללי של החדר כאשר הודות לכך החדר יקבל פנים חדשות וצבעוניות במיוחד.

האמת היא שלא כל מדבקות הקיר הן מדבקות צבעוניות. יש הרבה מאוד סוגים של מדבקות ודוגמאות ועיצובים שונים שלהם כאשר ממש לא חייב להיות שהמדבקות תהיינה צבעוניות במיוחד. יש מדבקות עם עיטורים גרפיים בסגנון בוגר ויש מדבקות שיש עליהם אלמנטים מאוד בסיסיים. אלו וגם אלו מעניקים מראה מדהים לכל החלל אשר בו מדביקים את המדבקות.

כך תבחרו מדבקות קיר לבנות

אז אם אתם חושבים על הדבקה של מדבקות על קיר של חדר בנות, חשוב שתתאימו את המדבקות ואת הסגנון של המדבקות על פי האופי של הדיירות בחדר ובהתאם לטעמן האישי. לא כל מדבקה תתאים לכל חדר ולא כל ילדה תתחבר לכל סגנון או עיצוב של מדבקה. על כן בראש ובראשונה התחשבו בטעמה האישי של הילדה ורק אחר כך תבחרו את המדבקה הרצויה.

מדבקות שלא יפריעו לישון 

חשוב לזכור כי המדבקות בחדר אמורות להישאר שם לפחות לפרק זמן כלשהו. אם הקיר יהיה צבעוני ונועז מידי הוא עשוי להפריע לילדה להירדם והוא גם יזיק לאיכות השינה. כי חדר צבעוני מפריע להירגע, מפריע להירדם ובהמשך גם מפריע לישון.

על כן, שימו לב ובחרו מדבקות שהילדה תחבר אליהם ותאהב אותם אך מנגד, זכרו כי מדובר בחדר שינה וגם אם הילדה רוצה מאוד משהו מסוים, אתם ההורים האחראיים שצריכים לבחור את המוצר שלא יזיק לאיכות החיים בחדר ולשינה הבריאה במקום.

אז שדרגו את החדר במדבקות צבעוניות שיעשו רק טוב עם הילדה. להשיג כאן: https://yaldutmetuka.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *