בעלי עסקים, בעלי מקצוע ואפילו אישי ציבור ופוליטיקאים רבים בוחרים לא פעם לחסוך בהוצאות ובמקום לשכור אנשי מקצוע שיעשו בשבילם תהליכים מסוימים, הם בוחרים לעשות זאת בעצמם.
אחת הדוגמאות הטובות לכך הם אנשים אשר נדרשים להשתמש לשירותי קידום העסק או קידום אישי ברשתות חברתיות ובפרט באינסטגרם. מדובר על תהליך מאוד חשוב בשביל לקבל חשיפה ולמשוך אליהם גולשים, בין אם זה בשביל שהם יהפכו להיות לקוחות, שותפים, תומכים וכדומה. אם לא עושים את הפעולה בצורה נכונה זה עלול לגרום נזק משמעותי, מעבר לעובדה שלא תתקבל התוצאה הרצויה אזי שזה עלול לגרום גם לנזק בתדמית הציבורית.
לכן, כשרוצים לבצע תהליך של קידום באינסטגרם, אז צריך לחפש אנשי מקצוע שמתאימים לתחום זה. צריך לחפש אנשי מקצוע שיש להם את הידע ואת הכלים, את הניסיון הרלוונטי והם יודעים כיצד לבצע את התהליך על הצד הטוב ביותר, על פי הצרכים של מזמין העבודה.
איך בוחרים איש מקצוע לקידום באינסטגרם
ראשית, חשוב לבדוק שהוא מכיר את עולם הקידום בכלל, בפרט קידום ברשתות חברתיות עם דגש על אינסטגרם. לא מדובר בתחום שיווק רגיל, זה חייב להיות מאוד ספציפי לתחום זה.
שנית, צריך לבחור מישהו שמעודכן בכל הכלים, האמצעים כמו קניית עוקבים וכן מעודכן בשפה של הקידום, בין אם זה מבחינת שיווק ובין אם זה מבחינות אחרות.
שלישית, צריך לבחור איש מקצוע שיכול לתת מענה מדויק על פי הצורך, בהתאם לסוג הקידום, סוג התחום והצרכים הספציפיים של הלקוח.
ארבע, חשוב לבחור איש מקצוע שיהיה זמין ונגיש לתהליכים שונים, יהיה מסוגל להניע פרויקטים ולבצע הליכי קידום לאורך זמן וכן מעכשיו לעכשיו אם יש צורך מיידי בכך.