מגשרים

מגשר, הוא אדם שמתווך – עוזר ליישב סכסוך או ליצור הסכם כאשר יש סכסוך בין שני אנשים או קבוצות או יותר, זאת על ידי כך שהוא משמש כמגשר או כמתווך עבור אותם צדדים. מי צריך מגשרים ואיפה תוכלו למצוא את הטובים ביותר?

מגשרים

המעשה או תהליך הגישור נקרא יישוב סכסוך או בשמות שונים אחרים. אלה, גורמים לשני צדדים שבאים בריב או במחלוקת זה עם זה ליישר את ההדורים ביניהם. גישור, תמיד כרוך במגשר הפועל כצד שלישי נטול פניות כדי להנחות את התקשורת בין הצדדים המתנגשים.

לפעמים, הגישור מתרחש בצורה לא פורמלית. אתם יכולים לפעול כמגשרים עבור שני חברים על ידי גישור בטיעון שלהם.

אבל המילה, משמשת אולי לרוב בדרכים ספציפיות יותר במצבים פורמליים, כמו למשל כאשר מגשר בסכסוך עבודה בין חברה לעובדיה השובתים או כאשר מגשר, מגשר בגירושין לשני בני זוג.

מגשרים משפטיים

כאשר גישור מתרחש בהקשר רשמי או משפטי, כגון כאשר הוא הוזמן על ידי שופט, הוא נקרא לרוב בוררות והוא מבוצע על ידי בורר. בוררות, כרוכה, בדרך כלל, בהחלטה שהצדדים מחויבים לה. 

הגישור הוא, בדרך כלל, פחות רשמי ובדרך כלל כולל הצעות ליישוב מחלוקות, בניגוד להחלטות מחייבות. יחד עם זאת, את ההסכם הנולד מיישוב הסכסוך על ידי מגשרים , ניתן להגיע לבית המשפט ולסיים עימו את ההליך המורכב והרגיל בבית המשפט.

איפה תמצאו מגשרים מקצועיים?

יש אתרים שונים שבהם תוכלו למצוא את המגשרים האיכותיים ביותר עבורכם. בין אם אתם רוצים גישור כזה או אחר, תמיד תוכלו להשוות בין מועמדים לגישור ולבחור לכם את המגשר המתאים לענייניכם ביותר. התייעצו עם חברים ועם בני משפחה לשם כך.

>אנשים חיפשו גם איך מתגרשים ברבנות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *