איזה תיק עגלה מומלץ לקנות ב 2022

בעידן של היום אנחנו כבר לא מתפשרות רק על נוחות או פרקטיקה, היום חשוב לנו גם העיצוב כמעט בכל דבר. אנחנו דואגות לתקתק את הבית, להתלבש בקפידה ועכשיו שנולד תינוק או תינוקת והתרחבה המשפחה אין לנו שום כוונה לוותר על השיקיות והמראה המוקפד שלנו. תיקי עגלה בשנים האחרונות מאפשרים לנו להשלים את המראה גם עם תיק לעגלה שנראה לא פחות מאחד האקססוריז שעלינו ולשמור על הסטייל שלנו. 

בשנים האחרונות ישנם עיצובים מדהימים לתיקי עגלות ואנחנו לא צריכות יותר להתפשר על המראה לטובת הנוחות. איך גם את תוכלו למצוא את התיק לעגלה שילווה אותך להרבה מאוד זמן מבלי להתבייש במראה מגושם ומיושן. 

תיקי צד בעלי רצועה ארוכה 

התיקים שהיו בעבר צמודים לעגלות הולכים ונעלמים לטובת התיקים המעוצבים שנראים כמו כל תיק אלגנטי של היום יום רק שיש בו חלוקת תאים מתאימה לציוד שאת צריכה לתינוקך, ישנן רצועות לקשירה על העגלה וכמובן רצועת צד ארוכה שאת יכולה לקת את התיק אתך גם אם העגלה נשארה ברכב. 

תיקי גב בעלי שתי רצועות 

אחד הטרנדים הכול כך לוהטים בשנים האחרונות וחובה לציין שהם גם נוחים בטירוף אלו תיקי הגב שיש להם את האפשרות להתחבר גם לידיות העגלה בזכות שתי רצועות ייעודיות וכמובן יש להן את הרצועות הארוכות יותר כדי שתוכלי לשים על הגב וללכת לכל מקום בנוחות עם ידיים חופשיות לגמרי. החלוקה בתיקים המודרניים פנומנלית, מאפשרת אחסנה של ציוד רב והתמצאות מהירה בתוך תאי התיק. 

חומרים כי לא חייבים רק מבד

התיקים לעגלות של היום מגיעים בשלל סוגי בדים וחומרים שונים שהבחירה הופכת להיות רק יותר קשה, אבל היי למה להתלבט אם אפשר לקנות שניים :). על כל פנים ישנו מגוון רחב גם של דגמים וגם של צבעים וחומרים. כפי שהזכרנו קודם לכן, תיקי עגלה של פעם היו רק מבד מנופח שכזה, הם עדיין קיימים אך לצדם יש גם דגמי עור אלגנטיים ואופנתיים. תיק לעגלה לא חייב לשנות לך את הסטייל פשוט התאימי את התיק לסטייל שלך, כך שגם אחרי הלידה את שומרת על האופנתיות שלך ועל המראה שאת כל כך אוהבת. 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *