סידוריות – מה זה וכיצד הן יכולות לעזור לנו?

עם השנים, אנחנו צוברים יותר ויותר חפצים ופריטים ולא תמיד יודעים כיצד להיפטר מפריטים ישנים במקביל. זה מוביל למצב בו אנחנו נאלצים להתמודד עם כמות גדולה של פריטים, מבלי לעשות חושבים איך בדיוק להסתדר עם כל מה שעומד לרשותנו. זה נכון גם בבית וגם בעסק.

אחד הכלים שיכולים לעזור לנו היא סידורית. מדובר על מתקן הכולל בתוכו מגירות או קופסאות, ובתוך כל אחת מהן אפשר לאחסן פריטים שונים. ישנן סידוריות ניידות, כאלה שמתניידות ממקום למקום באמצעות גלגלים, וישנן סידוריות נייחות שניתן להציב בכל מקום שנרצה. אנחנו יכולים למצוא באתר הום פלייס סידוריות עשויות מתכת, ברזל, פלסטיק, אלומיניום וחומרים אחרים. 

אחת הדוגמאות הטובות לסידוריות ולשימוש שנעשה בהן, הוא בבית חולים או בכל מרכז רפואי. שם אפשר למצוא סידוריות המיועדות גם לתרופות ולאמצעי רפואה שונים וכן סידוריות המיועדת למסמכים, תיקים רפואיים וכדומה. מדובר על סידוריות אשר כוללות את כל האלמנטים שהצוות הרפואי זקוק להם. 

איך רוכשים סידורית בצורה נכונה

ראשית, אנחנו צריכים לבחון מה מתאים לנו מבחינת גודל, מבחינת מבנה, כמות קופסאות ומגירות. כך אנחנו נוכל לדעת מה האפשרויות שעומדות לרשותנו ואיך אנחנו יכולים להשתמש בהן. 

שנית, עלינו לבחון איך הסידורית בנויה, כיצד היא מעוצבת, האם היא ניידת או נייחת, איפה אנחנו יכולים להציב אותה וכן חשוב לא פחות, מה המשקל שהיא יכולה לשאת. זאת בשביל שאנחנו נוכל לאחסן בה פריטים בצורה בטוחה. 

שלישית, יש לנו אפשרות גם לקנות סידוריות שניתן להציב בתוך ארון או בתוך קופסאות שונות, כך אנחנו יוצרים סדר בתוך המקום עצמו. מעבר לכך, אנחנו יכולים לבחון האם הסידורית יכולה להוות כמין רהיט רב שימושי. 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *